حمایت نیمار از سوارز: تو بازیکن بزرگی هستی برادر!

حمایت نیمار از سوارز: تو بازیکن بزرگی هستی برادر!

سایت رسمی فوتبالی - پس از خراب کردن پنالتی سوارز در دیدار شب گذشته اروگوئه برابر پرو و حذف این تیم از کوپا آمریکا، نیمار با انتشار تصاویری در اینستاگرام خود از این بازیکن حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، سوارز تنها بازیکنی بود که در جریان ضربات پنالتی در دیدار شب گذشته اروگوئه برابر پرو پنالتی خود را از دست داد تا پرو با نتیجه 5 - 4 به پیروزی رسیده و به نیمه نهایی کوپا صعود کند. مهاجم بارسلونا پس از شکست تیم ملی کشورش و حذف از گردونه رقابت ها تا دقایقی در میانه میدان گریه می کرد. نیمار، هم تیمی سابق این بازیکن در بارسلونا، که حالا بار دیگر در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به نیوکمپ قرار دارد، حمایت خود از سوارز را اعلام کرد. بازیکن مصدوم تیم ملی برزیل با انتشار تصاویر از صحنه های گریه سوارز در میدان در بخش استوری اینستاگرام خود نوشت: " بلند شو. تو بازیکن بزرگی هستی برادر! دوستت دارم دوست من. "

پرو به اولین تیمی تبدیل شد که بدون یک شوت در چارچوب توانست به مرحله بعدی رقابت های کوپا صعودد کند. اروگوئه در این دیدار 7 شوت در چارچوب داشت که بهترین آمار در رقابت های کوپا 2019 به شمار می رود. دو شوت از این میان به گل تبدیل شد که داور آنها را مردود اعلام کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. 

1070