فالکائو در مسیر ملحق شدن به بکام در آمریکا

فالکائو در مسیر ملحق شدن به بکام در آمریکا

سایت رسمی فوتبالی- رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی دنیای فوتبال که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهایی مثل منچستریونایتد و چلسی را درکارنامه ورزشی اش می بیند، ممکن است به زودی به لیگ ام.ال.اس آمریکا ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، او که سابقه درخشانی در لیگ برتر انگلیس، لیگ یک فرانسه و لالیگای اسپانیا را درکارنامه ورزشی اش می بیند، این روزها مورد توجه تیم دیوید بکام قرار گرفته است و طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، مهاجم کلمبیایی و 33 ساله موناکو ممکن است پرونده فوتبالی اش را در لیگ ام.ال.اس آمریکا ببندد.

فالکائو که به رغم بالا رفتن سنش، همچنان آمار خوبی در گلزنی دارد در فصل گذشته در 34 دیداری که برای موناکو برگزار کرد به 16 گل رسید. او حالا پیشنهادی از باشگاه اینترمیامی که دیوید بکام مالک آن است دریافت کرده و در صورت پذیرش این پیشنهاد، باید ماجراجویی اش در لیگ ام.ال.اس را در سال 2020 و چند ماه قبل از اتمام قراردادش با موناکو آغاز کند.

بازی کردن در اینتر میامی، می تواند اتفاق جذابی برای فالکائو باشد؛ چرا که با حضور در لیگ ام.ال.اس به زادگاهش کلمبیا نزدیکتر خواهد شد و در عین حال در این منطقه از کشور آمریکا، افراد اسپانیایی زبان زیادی زندگی می کنند و او می تواند راحت تر با شرایط زندگی در این کشور وفق بیابد. البته اینترمیامی تنها مشتری فالکائو نیست و تیم کلمبوس کرو هم برای جذب این مهاجم کلمبیایی ابراز تمایل کرده است.

فالکائو این روزها در جمع شاگردان کی‌روش در رقابتهای کوپا آمه ریکا حضور داشت ولی با حذف شدن کلمبیا به دست شیلی و ناکامی این تیم در راهیابی به مرحله نیمه نهایی این رقابتها، حالا فالکائو تعطیلات تابستانی اش را شروع کرده است.

6363