کولاکوویچ: سورپرایز شدم و خوشحال هستم

کولاکوویچ: سورپرایز شدم و خوشحال هستم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از پیروزی مقابل بلغارستان سورپرایز شدم و بسیار خوشحال هستم، زیرا بازیکنان نشان دادند که در مرحله بعدی می‌توانیم با تمامی نفرات به میدان برویم.

به گزارش فوتبالی، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال بعد از پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل بلغارستان در هفته پنجم لیگ ملت‌ها اظهار داشت: پیروزی زیبایی کسب کردیم، زیرا با 6 بازیکن دوم به میدان رفتیم. بازیکنانی که در این فصل زمان زیادی برای بازی پیدا نکرده بودند. آنها بازی خود را انجام دادند و نشان دادند که می‌توانیم روی آنها حساب کنیم. بعضی از بازیکنان بی‌آنکه تجربه بین‌المللی داشته باشند مقابل تیم پرهوادار بلغارستان بسیار خوب بازی کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال افزود: از این پیروزی سورپرایز شدم و بسیار خوشحال هستم، زیرا بازیکنان نشان دادند که در مرحله بعدی می‌توانیم با تمامی نفرات به میدان برویم.

کولاکوویچ گفت: من به ۶ بازیکنانم و توانایی‌هایشان اعتقاد داشتم. نمی‌توانم نتیجه پایان مسابقه را پیش‌بینی کنم، اما روی توانایی بازیکنانم در این فضا ایمان داشتم؛ البته به خاطر خستگی سفرهای زیاد، آنها حتی بیشتر از انتظار من بازی کردند.

7413