خامس: 20 روز وقت دارم تا درمورد آینده ام فکر کنم

خامس: 20 روز وقت دارم تا درمورد آینده ام فکر کنم

سایت رسمی فوتبالی- خامس رودریگز یکی از معدود بازیکنان تیم ملی کلمبیا بود که بعد از باخت تیمش مقابل شیلی درمرحله یک چهارم پایانی رقابتهای کوپا آمه ریکا در گفتگو با خبرنگاران شرکت کرد. تیم ملی کلمبیا بعد از ناکامی در ضربات پنالتی مقابل شیلی از گردونه رقابتها حذف شد.

به گزارش فوتبالی، خامس در صحبتهایی اعلام کرد که اعضای تیمش از ناکامی در صعود به دور بعد حسابی ناراحت هستند و در عین حال به این نکته اشاره کرد که تک تک بازیکنان تیم ملی کلمبیا تمام توانشان را در جریان این تورنمنت به کار گرفتند.

این روزها گمانه زنی های زیادی درمورد آینده خامس رودریگز به گوش می رسد وشرایط آینده اش مبهم است؛ چرا که رئالی ها روی او حساب چندانی باز نمی کنند و از ناپولی به عنوان محتمل ترین گزینه برای این بازیکن کلمبیایی نام برده می شود. هرچند که در ساعات اخیر، صحبتهایی در مورد ابراز تمایل اتلتیکومادرید به جذب او به گوش می رسید.

خامس رودریگز در رابطه با آینده اش گفته:« نمی دانم. هنوز بیست روز دیگر فرصت دارم تا فکر کنم.» ستاره سابق بایرن مونیخ ترجیح داد تا بیشتر دراین باره توضیح ندهد. هفته گذشته بود که او اعلام کرد که سران باشگاه رئال مادرید نقش پررنگی در آینده او دارند. خامس دراین باره گفته بود:« بستگی به سران باشگاه دارد؛ افرادی در داخل باشگاه هستند که حکمرانی می کنند و من کاری نمی توانم بکنم.»

خامس روز شنبه به کلمبیا سفر کرده و تعطیلات تابستانی اش را آغاز خواهد کرد. او همچنان تا دوسال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و قرارداد او با رئال در ژوئن 2021 به پایان خواهد رسید.

6363