توافق اتلتیکو برای خرید بازیکنی از برزیل

توافق اتلتیکو برای خرید بازیکنی از برزیل

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه اتلتیکومادرید جمعه شب اعلام کرد که برای خرید رنان لودی از باشگاه اتلتیکو پارانائنسه برزیل با سران این باشگاه به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، سران اتلتیکو این خبر را در وب سایت رسمی شان منتشر و خرید رنان لودی را اعلام کردند.

این بازیکن 21 ساله برزیلی، برای تقویت جناح چپ اتلتیکو خریداری شده است و آنها با او به توافق رسیده اند تا در فصول آینده او را دراختیار داشته باشند. 

در خبر منتشره در وب سایت اتلتیکومادرید می خوانیم:« توافقات نهایی حاصل شده و فقط منتظر رسمی شدن این انتقال از سوی باشگاه برزیلی و این بازیکن هستیم.» بدین ترتیب انتظار می رود که درروزهای آتی این اتفاق رخ دهد و به زودی لوی به جمع شاگردان سیمئونه اضافه شده و از روز 4 جولای اردوی پیش فصل را با اتلتیکویی ها شروع کند.

درادامه خبر منتشره در وب سایت اتلتیکو می خوانیم:«لودی بازیکنی است که توانایی های زیادی برای شرکت در امور تهاجمی دارد و سرعت بالای او و قدرت فوق العاده اش در ضربه زدن به توپ مثال زدنی است. او در مجموع 49 بازی رسمی برای تیم اتلتیکو پارانائنسه برگزار کرده و در فصل جاری که همچنان در جریان است 11 بار به میدان رفته و 4 گل زده و 8 پاس گل داده. او فوتبالیستی با تجربه بین المللی است که با پیراهن پارانائنسه در رقابتهای کوپا لیبرتادورس و کوپا سودآمریکانا به میدان رفته است.»

6363