آگوئرو: برزیل مدعی صعود است ولی تاپایان، تمام تلاشمان را خواهیم کرد

آگوئرو: برزیل مدعی صعود است ولی تاپایان، تمام تلاشمان را خواهیم کرد

سایت رسمی فوتبالی- بعد از برد آرژانتین مقابل ونزوئلا و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا ، بازیکنان آرژانتین از اینکه باید در دور بعد مقابل برزیل به میدان بروند، چندان راضی و خوشحال نبودند.

به گزارش فوتبالی، در پایان بازی آرژانتین مقابل ونزوئلا، تعدادی از بازیکنان آلبی سلسته به آنالیز عملکرد تیمشان و بازی پیش رو مقابل برزیل پرداختند.

سرخیو آگوئرو در مورد رویارویی با برزیل در مرحله نیمه نهایی گفت:« می دانستیم که بازی با ونزوئلا بازی ساده ای نخواهد بود و ما راضی و خوشحالیم که به به نیمه نهایی رسیده ایم. با وجود اینکه سفرهایی طولانی دراین تورنمنت داشتیم، اما حالا در مرحله نیمه نهایی هستیم. اکثر افراد می دانند که ما چه سختی هایی کشیدیم ولی فوتبال همین است. تا زمانی که در تیم ملی هستیم، تمام توانمان را به کار می گیریم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.»

آگوئرو درمورد مصاف با برزیل در مرحله نیمه نهایی گفت:« قطعا توقعات درمورد مصاف آرژانتین- برزیل خیلی بالاست و تنها این هیجان به آمریکای جنوبی برنمی گردد و در سراسر دنیا همه با هیجان این بازی را دنبال خواهند کرد. این دیداری است که هرروزه شاهد برگزاری اش نیستیم. ولی ما در نیمه نهایی هستیم و سعی می کنیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.»

لائوتارو مارتینز، گلزن جوان آرژانتینی ها هم که دراین بازی گل اول تیمش را مقابل ونزوئلا به ثمر رساند، در صحبتهایی گفت:« برزیل؟ ما هم تیم خودمان را داریم. می دانیم که کار سختی خواهد بود. چون آنها میزبان بازیها هستند و هوادارانشان را در اختیار دارند. برزیل را به خوبی آنالیز خواهیم کرد. ما نشان داده ایم که در تک تک بازیها تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت. خوشبختانه، اوضاع برایمان خوب پیش رفته است.»

6363