باز هم خبری از درخشش مسی نبود؛ چشم امید به بازی با برزیل

باز هم خبری از درخشش مسی نبود؛ چشم امید به بازی با برزیل

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی آرژانتین موفق شد تا در دیدارش در دور یک چهارم پایانی کوپا آمه ریکا با نتیجه 0-2 از سد ونزوئلا عبور کرده و به بازی نیمه نهایی این رقابتها برسد.

به گزارش فوتبالی ، آلبی سلسته در این مرحله به مصاف برزیل میزبان این رقابتها خواهد رفت. اما برد آنها مقابل ونزوئلا در شرایطی به دست آمد که در این بازی باز هم خبری از لیونل مسی نبود. کاپیتان باتجربه آلبی سلسته نتوانست تاثیرگذاری چندانی در بازی با ونزوئلا داشته باشد و حالا چشم امید آرژانتینی ها به بازی با برزیل است و امیدوارند که در بازی با سلسائو عملکردی تماشایی را از مسی شاهد باشند.

تیم اسکالونی اگرچه به نیمه نهایی کوپا آمه ریکا رسیده ولی در چهار دیداری که برگزار کرده، نتوانسته نظر مثبت هوادارانش را جلب کرده و متقاعد کننده کار کند؛ در این چهار بازی، به ندرت موقعیتهای خطرناک و حساسی را از شاگردان اسکالونی شاهد بودیم و همچنان خبری از درخشش لیونل مسی نیست.

در دقایق ابتدایی بازی آرژانتین مقابل ونزوئلا درمرحله یک چهارم پایانی این رقابتها، آلبی سلسته کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت ولی با گذر زمان ، آنها اقتدارشان را از دست دادند و لیونل مسی باردیگر به خوبی توسط مدافعان تیم حریف مهار شده بود. شاید بیشترین مشارکت مسی بر جریان بازی در 45 دقیقه ابتدایی و در زمانهایی بود که او تلاش می کرد تا با سرگرم کردن مدافعان حریف، فرصت خودنمایی را برای لائوتارو مارتینز، رودریگو د پائول و سرخیو آگوئرو فراهم کند.

تلاشهای مسی چندان موفقیت آمیز نبودو او در این بازی هم مثل بازیهای قبلی اش در کوپا آمه ریکا نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد. البته عملکرد کلی آرژانتینی ها دراین تورنمنت مجموعا ضعیف بوده و کاپیتان تیم هم نتوانست درخشش چندانی داشته باشد. آلبی سلسته بدون خلاقیت و بدون خلق ضدحملات زیادی تا به مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا رسیده است.

حالا آنها در نیمه نهایی باید با برزیل روبرو شوند و مسی و یارانش این فرصت را خواهند داشت که در بازی با برزیل خودی نشان دهند و بتوانند با صعود به بازی فینال و ارائه یک بازی خیره کننده مقابل سلسائو، کمی از بار انتقادات بکاهند.

 6363