دوگاری: رفتار دلیخت حال به هم زن است

دوگاری: رفتار دلیخت حال به هم زن است

سایت رسمی فوتبالی -  کریستوف دوگاری بازیکن سابق دنیای فوتبال در صحبتهایی به انتقاد از عملکرد متیاس دلیخت در هفته های اخیر پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، دوگاری در گفتگو با آر.ام.سی سپورت، به آنالیز رفتارهای دلیخت در واکنش به پیشنهادات دریافتی پرداخته است. این درحالی است که در طول هفته های اخیر تیمهای مختلفی خواهان جذب این مدافع جوان و موفق هلندی بوده اند: از پاری سن ژرمن گرفته تا بارسلونا و یوونتوس

دوگاری دراین رابطه گفته:« دلیخت چه گزینه های ورزشی ای پیش رو داشت؟ او پیشنهاداتی از بارسا، پاری سن ژرمن و یوونتوس روی میز می دید. کاملا روشن است که انتخاب مناسب از حیث ورزشی، بارسلوناست. ولی او انتخاب دیگری کرد. بنابراین انتخاب او، صرفا انتخابی اقتصادی بود. او چه تصویری می خواهد از خودش ارائه دهد؟ واقعا حالم بهم می خورد. دلیخت عالی است. او بازیکن خیلی خیلی خوبی است ولی با چنین ذهنیتی، او دوام زیادی نخواهد داشت. اصلا غیر ممکن است.»


طبق گزارشهای منتشره، د لیخت در یک قدمی انتقال به یووه قرار دارد و پیشنهاد مالی این باشگاه به مراتب بهتر از دو تیم دیگر بود؛ سران باشگاه شهر تورین حاضرند تا دستمزدی سالانه 12 میلیون یورویی به او بپردازند.

 

6363