کوتینیو: مسی درهرلحظه ای سرنوشت بازیها را رقم می زند

کوتینیو: مسی درهرلحظه ای سرنوشت بازیها را رقم می زند

سایت رسمی فوتبالی-  فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا روز جمعه و بعد از صعود تیم ملی کشورش به مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

بعد از برد برزیل مقابل پاراگوئه در ضربات پنالتی و صعود این تیم به دور بعدی رقابتهای کوپا آمه ریکا، کوتینیو در میکسد زون به خبرنگاران گفت:« ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم. خوشحال و راضی هستم. بازی فوق العاده ای بود و همه تمام توانشان را به کار گرفتند و با حضور در چنین تورنمنتی، از بازیکنان تیم چنین توقعی می رود.»

کوتینیو درآنالیز بازی تیمش مقابل پاراگوئه که سرنوشت آن در ضربات پنالتی مشخص شد گفت:« در طول 97 دقیقه بازی بازیکنان ما خیلی تلاش کردند. اما بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. ما ترجیح می دادیم که به گل می رسیدیم و می توانستیم زودترسرنوشت بازی را رقم بزنیم ولی این اتفاق رخ نداد.»


کوتینیو درمورد احتمال رویارویی تیمش با آرژانتین لیونل مسی در کوپا آمه ریکا گفت:« رویارویی با آرژانتین خیلی سخت خواهد بود. چون مسی می توانددر هر لحظه ای از بازی، سرنوشت مسابقه را رقم بزند. ولی هنوز مشخص نیست که در دور بعد ما مقابل چه تیمی قرار خواهیم گرفت. مهم این است که کار خودمان را انجام دهیم و به خوبی خود را برای بازی بعد آماده کنیم.»

تیم ملی برزیل در بازی اش درمرحله یک چهارم پایانی کوپا آمه ریکا درپورتو آلگره در ضربات پنالتی و با نتیجه 3-4 پاراگوئه را شکست داد و در نیمه نهایی با برنده بازی ونزوئلا- آرژآنتین مصاف خواهد کرد.

6363