امضای بزرگترین قرارداد اسپانسرینگ تاریخ پی.اس.جی با نایک

امضای بزرگترین قرارداد اسپانسرینگ تاریخ پی.اس.جی با نایک

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفتند تا قرارداد اسپانسرینگشان با برند نایکی را تا سال 2032 تمدید کنند. بدین ترتیب همکاری برند نایکی با پاری سن ژرمن که تا به امسال 30 ساله شده، چندین سال دیگر ادامه خواهد یافت. 

به گزارش فوتبالی و طبق اعلام باشگاه پاریسی، این بزرگترین قرارداد اسپانسرینگ در تاریخ این باشگاه خواهد بود. پاری سن ژرمن از سال 1989 با کمپانی نایکی قرارداد تبلیغاتی دارد. این همکاری برای تولید لباسهای تیمهای فوتبال زنان و مردان و همچنین تیم هندبال پاری سن ژرمن خواهد بود. در عین حال اعلام شده که پیراهنهای پاری سن ژرمن با برند جردن رکورد فروش پیراهنها در طول سال جاری را شکسته است.

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن دراین باره گفته:« این توافق، یک گام خیلی مهم است و نشان از این است که تیم پاریسی وجهه ای جهانی دارد و خواسته های بزرگی رو به آینده دارد. نایکی وفادارترین همراه باشگاه است و این توافق نشانی از عزم راسخ ما برای ادامه دادن این همکاری برای سالیان سال است. »

برت هویت، نایب رئیس کمپانی نایک هم دراین باره گفته:«ما تمایل زیادی داریم تا یکی از منسجم ترین همکاری هایمان در دنیای ورزش را ادامه دهیم. پاری سن ژرمن برند جهانی قدرتمندی است و این توافق جایگاه نایک به عنوان لیدر دنیای فوتبال را تقویت خواهد کرد.»

6363