مطهری: راز موفقیت برانکو شناختش از فرهنگ و فوتبال ایران بود

مطهری: راز موفقیت برانکو شناختش از فرهنگ و فوتبال ایران بود

وب سایت رسمی فوتبالی- حمید مطهری پیشکسوت پرسپولیس و مربی جدید پدیده گفت: شاید اگر یحیی گل محمدی به پرسپولیس می آمد، من هم به کادرفنی این تیم اضافه می شدم.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری مربی جدید پدیده که پیشکسوت پرسپولیس نیز محسوب می شود در گفتگو با خبرنگار فوتبالی با اشاره به شرایط حاکم بر پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگ و پر طرفداری است و مردم و هواداران نسبت به اتفاقاتی که مربوط به این باشگاه است، حساس هستند .
مطهری که به تازگی به عنوان دستیار یحیی گل محمدی در تیم پدیده معرفی شده است در خصوص کاندید شدن گل محمدی برای حضور در سکان هدایت پرسپولیس تصریح کرد: یحیی گل محمدی مربی خوب وبادانشی است که در دوره ای که در پرسپولیس حضور داشت این تیم را متحول کرد و توانست تا فینال جام حذفی هم پیش بیاید. به هر حال او در روز آخر بدشانسی آورد و قهرمانی را از دست داد اما نباید فراموش کنیم که او خدمات زیادی را به این تیم انجام داد و یک ناکامی نباید ملاک برای نادیده گرفته شدن تلاش او باشد. به هر صورت در نهایت شرایط برای حضور دوباره او در پرسپولیس میسر نشد.

از مطهری سوال کردیم اگر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس می شد، او نیز به کادرفنی سرخ ها اضافه می شد که مطهری در پاسخ به این سوال خبرنگار فوتبالی تصریح کرد: نمی دانم. شاید اگر آن اتفاق می افتاد و گل محمدی سرمربی پرسپولیس می شد، با افتخار من هم به کادرفنی پرسپولیس اضافه می شدم.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص گزینه های خارجی که برای جانشینی برانکو انتخاب شده اند، خاطرنشان کرد: یکی رازهای موفقیت برانکو در پرسپولیس آشنایی او با ایران، فرهنگ و فوتبال ما بود. به اعتقاد من باید کسی برای سرمربیگری در پرسپولیس انتخاب شود که جدای از کارنامه خوب فنی و فوتبالی، از این فاکتورها نیز بهره مند باشد   آشنایی خوبی با چالش های پرسپولیس داشته باشد. من فکر می کنم هنوز برای پرسپولیس دیر نشده است. با توجه به این که پرسپولیس فینال جام حذفی را هم پشت سر گذراند و دیرتر از تیم های دیگر به استراحت رفت، می تواند به موقع خود را به شروع لیگ برساند.

4344