گزینه ایرانی مدنظر نیست/ سه گزینه پرشانس برای هدایت پرسپولیس مشخص شدند

گزینه ایرانی مدنظر نیست/ سه گزینه پرشانس برای هدایت پرسپولیس مشخص شدند

وب سایت رسمی فوتبالی- گزینه مدیران پرسپولیس برای مربیگری این تیم در فصل آینده ایرانی نیست و مسئولان باشگاه منتظر توافق مالی با یکی از سه گزینه مدنظر خود برای هدایت این تیم هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، بعد از دو روز مذاکرات فشرده در استانبول در نهایت مسئولان باشگاه پرسپولیس صبح امروز به تهران برگشتند اما هنوز نام سرمربی فصل آینده سرخ‌پوشان مشخص نشده و معلوم نیست چه کسی جانشین برانکو در پرسپولیس خواهد شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در این دو روز با شش مربی خارجی مذاکره کردند این در حالی است که برخلاف گمانه‌زنی‌ها چاچیچ که از او به عنوان گزینه پرشانس پرسپولیس نام برده می‌شد اصلاً به ترکیه نیامد و تنها به گفت‌وگوی تلفنی با مدیران پرسپولیس بسنده کرد.

بعد از مذاکره در نهایت جمع‌بندی‌ها روی نام سه نفر انجام شد و مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ این گزینه‌ها به پیشنهادهای مالی خود هستند و هر کدام از این مربیان از نظر مالی به پرسپولیس نزدیکتر باشند شانس بیشتری برای هدایت سرخ‌پوشان در لیگ برتر فصل آینده دارند.

در حالیکه در میان سکوت عجیب مدیران پرسپولیس هر روز در رسانه‌ها نام گزینه‌ای مطرح می‌شود اما از درون باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که کاررا، تاکیس لیمونیس و گابریل کالدرون از شانس بیشتری برای هدایت پرسپولیس بهره می‌برند و مسئولان این باشگاه منتظر پاسخ پیشنهاد مالی این گزینه‌ها هستند.

از طرف دیگر شایعه حضور برخی از مربیان ایرانی هم در پرسپولیس مطرح شده اما مسئولان باشگاه نظری روی گزینه داخلی ندارند و به دنبال جذب مربی خارجی هستند. هرچند که گزینه‌هایی که با پرسپولیس مذاکره کردند از نظر مالی خواسته‌هایی متفاوت با بودجه پرسپولیس داشتند ولی مذاکرات به همین دلیل انجام شد تا بر سر مسائل مالی به توافق برسند. مطرح شدن نام افشین قطبی به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر پرسپولیس هم گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است چرا که هیچ مذاکره‌ای با سرمربی اسبق پرسپولیس انجام نشده و سرمربی فصل آینده سرخ‌ها ایرانی نخواهد بود.

به نظر می‌رسد تا روز جمعه سرمربی فصل آینده پرسپولیس مشخص خواهد شد. 

7413