برناردو سیلوا، به زودی برنده توپ طلا خواهد شد

برناردو سیلوا، به زودی برنده توپ طلا خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی – برناردو سیلوا فصل گذشته فصلی رویایی را با پیراهن سیتی پشت سرگذاشت و بعد از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس و دو جام دیگر، با تیم ملی کشورش هم قهرمان لیگ ملتهای اروپا شد.

به گزارش فوتبالی، او از نظر فردی هم فصل خوبی را پشت سرگذاشت و با زدن13 گل و دادن 14 پاس گل، MVP لیگ برتر انگلیس لقب گرفت و  بهترین بازیکن چهارتیم نهایی لیگ ملتهای اروپا نیز شد.

به همین خاطر پائولو فوتره یکی از اسطوره های فوتبال پرتغال او را یکی از مدعیان اصلی فتح توپ طلا در سالهای آتی می داند. فوتره دراین باره به اومنی سپورت گفته:« فکر می کنم برناردو سیلوا، ستاره آتی دنیای فوتبال خواهد بود. دقیقا زمانی که مسی و کریستیانو رونالدو شروع به افول کرده اند، او خواهد درخشید. برناردو یکی از بازیکنانی است که برای فتح توپ طلا درسالهای آتی مبارزه خواهد کرد.»


ستاره سابق اتلتیکو درتوضیح بیشتر صحبتهایش گفت:« سیلوا بازیکنی مسئولیت پذیر است که در تیم فوق العاده ای مثل منچسترسیتی بازی می کند. اگر او روند رشدش در دو یا سه سال آتی را به همین ترتیب ادامه دهد، زمانی که مسی و رونالدو بازنشسته شوند، او یکی از مدعیان اصلی فتح توپ طلا خواهد بود.»

6363