کدام پرسپولیسی چرا به تمرین نرفت؟

کدام پرسپولیسی چرا به تمرین نرفت؟

وب سایت رسمی فوتبالی- تعدادی از بازیکنان پرسپولیس اولین جلسه تمرینی قرمزپوشان را از دست دادند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی با استقبال پر شور هواداران و رسانه ها برگزار شد و بسیاری از بازیکنان پرسپولیس خود را به اولین تمرین رساندند اما با این وجود برخی از بازیکنان در تمرین غایب بودند.

علیرضا بیرانوند که شایعاتی درباره جدایی او شنیده می شود با اجازه از باشگاه در این جلسه تمرینی حضور نداشت تا به استراحت بپردازد تا به این ترتیب او یکی از مهم ترین غایبان تمرین باشد.

شایان مصلح که خیلی زود برای تمدید قرارداد با باشگاه به توافق رسید برای ریکاوری در ایفمارک حضور دارد و یکی از غایبین تمرین امروز محسوب می شود.

رادوشوویچ دروازه بان قرمزپوشان دیگر بازیکنی است که امروز در تمرین حضور ندارد؛ رادو به دلیل سرماخوردگی و با عذر پزشکی در تمرین امروز شرکت نکرد تا در کنار بیرانوند دو غایب تمرین پرسپولیس درون دروازه باشد.

فرشاد احمدزاده خرید جدید قرمزها دیگر غایب این تمرین است؛ او نیز با اجازه از کادرفنی برای پیگیری کارهای شخصی خود در این تمرین حضور نداشت.

احمد نوراللهی و علی علیپور دو بازیکن پرسپولیس در آخرین تمرین تیم ملی چهره هایی هستند که امروز به استراحت پرداختند تا دوران استراحت آنها طولانی تر از دیگر بازیکنان باشد.

7413