بایرن و خرید دمبله درصورت ناکامی در جذب سانه

بایرن و خرید دمبله درصورت ناکامی در جذب سانه

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه بیلد آلمان در گزارشی در روز چهارشنبه اعلام کرده که عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا زیر ذره بین سران بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هدف اصلی باواریایی ها در بازار تابستانی به خدمت گرفتن لروی سانه بازیکن منچسترسیتی است ولی درصورتی که آنها در این مسیر ناکام بمانند، ممکن است برای جذب دمبله دست به کار شوند.  سانه در فصل اخیر زیاد درتیم گواردیولا مورد استفاده قرار نگرفته و ارتباطش با گواردیولا هم فراز و نشیبهای زیادی دارد. اما با این وجود سران سیتی به آسانی او را از دست نخواهند داد.

دراین میان سران بارسا بارها اعلام کرده اند که قصد فروش دمبله را ندارند ولی در صورت انتقال گریزمان یا نیمار به رختکن تیم کاتالان، ممکن است استراتژی باشگاه تغییر کند و آنها حاضر به فروش دمبله بشوند و یا حتی این بازیکن فرانسوی خواهان تغییر آب و هوا شده و برای جدایی از تیم درخواست بدهد. 

دمبله سالها دربوروسیا دورتموند بازی کرده و تجربه حضور در بوندس لیگا را دارد و از همین رو بایرن مونیخ گزینه بدی برای او نخواهد بود. او در زمان حضورش در دورتموند و هنگامی که بارسلونا برای خرید او ابراز تمایل کرده بود، دست به یاغی گری زده بود تا بتواند انتقالش به بارسا را قطعی کند.

حالا باواریایی ها در پی خداحافظی روبن و ریبری از این باشگاه، به دنبال تقویت رختکن تیمشان هستند و دمبله که ثابت کرده می تواند در بوندسلیگا موفق باشد، گزینه ایده آلی برای آنها خواهد بود.

6363