وضعیت خاص هافبک‎های دفاعی استقلال

وضعیت خاص هافبک‎های دفاعی استقلال

وبسایت رسمی فوتبالی – تکلیف هافبک دفاعی‎های استقلال هنوز مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی، علی کریمی جزو اولین بازیکنانی بود که باشگاه استقلال به او پیشنهاد تمدید قرارداد داد منتهی هافبک دفاعی آبی‎ها که پیشنهاد خوبی از لیگ ستارگان قطر داشت، حالا طبق ادعای سایت ورزش سه، مشتریانی از بلژیک، یونان و ترکیه دارد و به همین دلیل احتمال جدایی او از استقلال بسیار زیاد است.

روزبه چشمی هم دیگر هافبک دفاعی آبی‎هاست که هنوز تکلیف ماندن یا رفتنش از استقلال مشخص نیست. پیش از این به نظر می رسید که جدایی او قطعی باشد و این بازیکن ملی پوش فصل آینده در قطر یا ترکیه به فوتبالش ادامه دهد اما حالا که پژمان منتظری هم به احتمال بالای 90 درصد در استقلال نخواهد بود، آبی ها دوباره سراغ روزبه رفته اند و به او پیشنهاد داده اند که تا 2 سال دیگر با این تیم باشد. قرار است روزبه نهایتا تا فردا به پیشنهاد باشگاه جواب دهد.

فرشید باقری هم اگر چه با باشگاه قرارداد دارد، اما به خاطر اختلافش با مدیریت باشگاه هنوز در تمرین استقلال حاضر نشده. امید نورافکن هم که به شارلوای بلژیک برگشته و فعلا تنها هافبک دفاعی استقلال که تازه به این تیم اضافه شده مسعود ریگی است.

گفته می‎شود استقلال گزینه‎های دیگری هم برای پست هافبک دفاعی دارد اما منتظر است تکلیف هافبکهای فعلی‎اش مشخص شود و بعد از آن سراغ مذاکره با نفرات مدنظرش برود.

1984