حمایت همه جانبه ریوالدو از مسی، رونالدو و نیمار در برابر اظهارات فن خال

حمایت همه جانبه ریوالدو از مسی، رونالدو و نیمار در برابر اظهارات فن خال

سایت رسمی فوتبالی - ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، از لیونل مسی در برابر انتقاداتی که لوییس فن خال، سرمربی سابق بارسلونا، از او مطرح کرده بود، دفاع کرد. 

به گزارش فوتبالی، ریوالدو پیش از این در بارسلونا با لوییس فن خال کار کرده بود اما اظهارات این مربی هلندی در مقصر دانستن مسی برای عدم قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان را به هیچ وجه نپسندیده است. ریوالدو در اینستاگرام خود نوشت: " مسی، نیمار و کریستیانو رونالدو بازیکنان متفاوتی هستند که تیم و مربی نمی دانند با کارهای فوق العاده ای که انجام می دهند، چه کنند. اما بسیاری از مربیان این بازیکنان را دوست ندارند چون اعتبار مربیگری آنها را از بین می برند. مربیان ترجیح می دهند درباره این بازیکنان بگویند که آنها نمی دانند چطور در یک تیم بازی کنند و تنها به صورت انفرادی خوب هستند. من بیش از 24 سال فوتبال بازی کردم و به خوبی می دانم که بسیاری از مربیان در زمان بازی خود بسیار معمولی بودند و بعضی حتی بازیکن نبوده اند. امروز به عنوان یک مربی آنها می خواهند به تیم خود بگویند که باید تیمی بازی کنند تا بتوانند خودشان را به عنوان یک مربی خوب مطرح کنند. "

ریوالدو در ادامه اضافه کرد: " اگر شما بازیکنی مثل پله، یوهان کرایف، مسی، نیمار، رونالدوی برزیلی، کریستیانو رونالدو، ریوالدو، رونالدینیو، زیدان، روماریو، کاکا، مارادونا، زیکو، امباپه، فیگو و غیره داشته باشید همه چیز آسانتر است اما این بدین معنا نیست که شما قهرمان هستید. اگر تیمتان بازی فنی خوبی نداشته باشد، قهرمان نخواهید شد. من بازیکنان متفاوت را ترجیح می دهم چون فوتبال لذت است و همه می خواهند اتفاقات متفاوتی را در زمین ببینند. تیم همیشه مهم است اما قطعا بازیکنان متفاوت نیاز است تا بتوان کاری در زمین انجام داد. "

1070