گزینه جدید پرسپولیس: چزاره پراندلی سرمربی اسبق ایتالیا

گزینه جدید پرسپولیس: چزاره پراندلی سرمربی اسبق ایتالیا

وبسایت رسمی فوتبالی – گزینه جدید سرمربیگری پرسپولیس، یک مربی بسیار سرشناس است.

به گزارش فوتبالی، گویا قرمزها علاقه خاصی به مربیان ایتالیایی دارند چون بعد از مذاکره با ماسیمو کاررا و مطرح شدن نام ده‎بیاسی به عنوان گزینه جانشینی برانکو، حالا یکی از سایتهای خبری از چزاره پراندلی به عنوان گزینه جدید مدیران پرسپولیس نام برده.

معروفترین تیم پراندلی 61 ساله، تیم ملی ایتالیا بوده که او بین سالهای 2010 تا 2014 روی نیمکت این تیم نشست و تا فینال یورو 2012 بالا آمد. او در جام کنفدراسیونها در سال 2013 هم با تیم ملی ایتالیا در رده سوم قرار گرفت.

آخرین تیم پراندلی، جنوا است که قرارداد او با این تیم تا چهار روز دیگر اعتبار دارد. جنوا فصل گذشته در رده هفدهم سری A قرار گرفت.

پراندلی در دوران حضورش در فیورنتینا – بین سالهای 2005 تا 2010 – به عنوان بهترین مربی سری A انتخاب شده ضمن آنکه او سابقه سرمربیگری در خاورمیانه را هم دارد و دو سال قبل به عنوان سرمربی النصر انتخاب شد و در 12 بازی هدایت این تیم اماراتی را به عهده داشت که 5 برد، 2 مساوی و 5 باخت بدست آورد. 

او به جز ایتالیا و امارات، در ترکیه و اسپانیا هم مربیگری کرده و هدایت گالاتاسرای و والنسیا را به عهده داشته است. آخرین موفقیت او هم سومی در جام کنفدراسیونها با تیم ملی ایتالیا بوده است.

1984