ستاره زنان آمریکا: اگر قهرمان شویم به کاخ سفید لعنتی نمی‌روم!

ستاره زنان آمریکا: اگر قهرمان شویم به کاخ سفید لعنتی نمی‌روم!

سایت رسمی فوتبالی - مگان رپینو اعلام کرد که در صورت قهرمانی تیم ملی زنان آمریکا در مسابقات جام جهانی، او برای دیدار با دونالد ترامپ به کاخ سفید نخواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آمریکا که مدافع عنوان قهرمانی است باید روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی برابر فرانسه میزبان قرار بگیرد. آنها در مرحله یک هشتم موفق شدند با نتیجه 2 - 1 از سد اسپانیا عبور کنند. ستاره این تیم در پاسخ به این سوال که آیا در صورت کسب مجدد قهرمانی به دیدار ترامپ خواهد رفت یا خیر، گفت: " من به کاخ سفید لعنتی نخواهم رفت. من به کاخ سفید نمی روم. ما به آنجا دعوت نیستیم. "

رپینوی 33 ساله اولین ورزشکار سفید پوستی است که در یک رویداد ورزشی در سال 2016 و در جریان پخش سرود ملی زانو زد. این بازیکن در جام جهانی نیز به روش خود به اعتراض در جریان سرود ملی ادامه داد و در حالی که سایر بازیکنان تیم در هنگام پخش سرود در حال خواندن هستند، او سکوت می کند. دونالدو ترامپ در پاسخ به سوالی درباره این که آیا رپینو باید به این روش اعتراضی خود ادامه دهد، گفت: " نه من اینطور فکر نمی کنم. "

رییس جمهور آمریکا پیش از این به شدت از ورزشکارانی که در طول پخش سرود ملی اعتراض خود را اعلام می کنند انتقاد کرده و این کار را بی احترامی به میراث آمریکا خوانده بود.

1070