مخالفت اداره ورزش و جوانان مازندران با انتقال خونه‌به‎خونه به خراسان شمالی

مخالفت اداره ورزش و جوانان مازندران با انتقال خونه‌به‎خونه به خراسان شمالی

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران گفت: انتقال امتیاز خونه به خونه اصلا محل قانونی ندارد. 

به گزارش فوتبالی، حبیب حسین‌زادگان در خصوص بحث واگذاری امتیاز باشگاه خونه‌به‌خونه بابل به استان خراسان شمالی گفت: جناب حسن‌زاده مالک باشگاه خونه‌به‌خونه حدود دو سال است که اعلام کرده، آمادگی برای تیم‌داری ندارد و قادر نیست هزینه‌های گزاف آن را پرداخت کند. ایشان در گذشته گردش مالی خوبی داشتند، اما در حال حاضر با توجه به شرایط موجود اقتصادی به مشکل خورده‌اند.

حسین‌زادگان اضافه کرد: در بحث فروش امتیاز باشگاه خونه‌به‌خونه به خراسان شمالی ایشان تقاضای خودش را اعلام کرده، اما من به او گفتم باید مراحل قانونی این کار انجام شود. ما مخالف این هستیم که سهمیه استان ما خارج شود. این تیم یک تیم محبوب و پرطرفدار است که در پرجمعیت‌ترین شهر مازندران قرار دارد. ما جز به مسئله ورزشی باید به مسئله اجتماعی نیز توجه کنیم و خواسته‌های مردم را در نظر بگیریم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ما مخالفت خودمان را به او اعلام کردیم و گفتیم اجازه ندارید این کار را انجام بدهید. در واقع آن‌ها باید تقاضای خودشان را پیش از انجام هر کاری مطرح کنند. تقاضای آنها در کمیسیون ماده ۵ اداره کل مطرح می‌شود، اداره و هیات فوتبال استان روی آن نظر می‌دهند و بعد این مساله بررسی می‌شود.

وی در ادامه افزود: ما مدیران ورزش استان مازندران همگی مخالفتمان را اعلام کردیم. او اگر مشکلی برای تیم‌داری دارد، باید بیاید به ما بگوید در چه حوزه‌ای مشکل دارد. فروش امتیاز خونه‌به‌خونه هنوز از نظر قانونی اتفاق نیفتاده و تنها توافقی بین فروشنده و خریدار بوده است. آنها بین خودشان توافق کردند اما از نظر ما این انتقال هنوز انجام نشده است. ما نظر خودمان را اعلام کرده‌ایم و گفتیم که این تیم حتی به شهرهای اطراف بابل هم نباید منتقل شود و حتی مخالف انتقال این باشگاه به شهر ساری هستیم، چه برسد به اینکه بخواهد به خارج از استان منتقل شود.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران اضافه کرد: با این اوصاف آنها قرار است مکاتباتی را انجام دهند، اما تا به حال اتفاقی نیفتاده است. آن‌ها اگر می‌خواهند این انتقال انجام بگیرد، حتما قوانینی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنند. مسئله انتقال امتیاز خونه به خونه که در روز گذشته مطرح شد، اصلا محل قانونی ندارد و اشکال دارد، مگر اینکه در کمیسیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح شود و بعد از آن تصمیم لازم در این مورد گرفته شود.

حسین‌زادگان در خصوص بحث مالکیت باشگاه نساجی قائم‌شهر گفت: باشگاه نساجی هم در هر صورت چنین وضعیتی داشت، اما چون خریدار داخلی بود و مالکان قبلی هم تمایل داشتند که امتیاز را واگذار کنند، مراحل قانونی آن انجام شد و خرید و فروش صورت گرفت. ما در جریان این موضوع به صورت غیررسمی بودیم تا اینکه اقدامات لازم در این مورد انجام شد و این موضوع را مکتوب کردند و اکنون تنها باید تشریفات اداری و ورزشی در خصوص این واگذاری امتیاز انجام شود.

وی در پایان گفت: نگاه ما به ورزش مادی نیست. هرکسی که وارد ورزش می‌شود باید در این مسیر تلاش کند که مردم و به خصوص جوانان بتوانند بدون دغدغه به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.همه ما در چارچوب قوانین و مقرارت جمهوری اسلامی باید در جهت آرامش و رفاه مردم تلاش کنیم تا آن‌ها دغدغه‌ای نداشته باشند.



9697