کاوانی: نیمار دقیقا می داند که چه کار باید بکند

کاوانی: نیمار دقیقا می داند که چه کار باید بکند

سایت رسمی فوتبالی- این روزها ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای پاری سن ژرمن در خدمت تیم ملی کشورش است و دررقابتهای کوپا آمه ریکا حضور دارد. او در سه بازی، دو گل برای اروگوئه زده و حالا آماده است تا درمرحله یک چهارم نهایی به درخشش خود دراین رقابتها ادامه دهد. او حالا در صحبتهایی بهترین ها را برای نیمار، هم تیمی اش درپاری سن ژرمن آرزو کرده است.

به گزارش فوتبالی، کاوانی در گفتگو با بین سپورتس در پاسخ به سوالی درمورد نیمار گفت:« نمی دانم درآینده چه خواهد شد  ولی بهترین هارا برای نیمار آرزو می کنم. چند روز پیش و زمانی که هر دو در فرانسه بودیم با نیمار در مورد شرایطش صحبت کردم. الان و در جریان برگزاری رقابتهای کوپا آمه ریکا از او خبر ندارم. با تمام اتفاقاتی که در جریان است، من معتقدم که نیمار خودش دقیقامی داند که باید چه کار کند. می دانم که لحظات سختی را پشت سرمی گذارد. اما نیمار کاریزمای لازم و توانایی مدیریت شرایط را دارد. امیدوارم که هرچه زودتر بهبود پیدا کند. برایش بهترین ها را آرزو دارم. او باید در مقابل تمام آنچه برایش رخ داده قوی باشد.»

کاوانی در بخش دیگری از صحبتهایش درمورد پاری سن ژرمن گفت:« من قبل از ترک پاریس، با خبرنگاران و مدیران باشگاه صحبت کردم. احساس غرور می کنم که بازیکن پاری سن ژرمن هستم و می خواهم تا پایان قراردادم دراین تیم بمانم.»

قرارداد فعلی کاوانی با تیم پاریسی تا ژوئن سال 2020 اعتبار دارد و او با زدن 193 گل برترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن است. او در مورد فصل آتی گفت:« فصل آینده می خواهم در پاری سن ژرمن بمانم.»

6363