رسمی: دروازه بان هلندی بارسا به والنسیا پیوست

رسمی: دروازه بان هلندی بارسا به والنسیا پیوست

سایت رسمی فوتبالی- یاسپر سیلسن دروازه بان هلندی بارسلونا که عملا بازیکن ذخیره مارک آندره تراشتگن درتیم کاتالان بود، به صورت رسمی به والنسیای اسپانیا پیوست.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب سیلسن بعد از سه فصل حضور در بارسا رختکن این تیم را ترک کرد و به تیم اسپانیایی دیگری منتقل شد. حالا سیلسن خود را آماده می کند تا فصل آتی با والنسیا در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حضور بیابد.

درطول فصل گذشته، سیلسن عملکرد فوق العاده ای در درون دروازه بارسا در رقابتهای جام حذفی اسپانیا داشت ولی در نهایت تیمش در فینال جام حذفی مغلوب تیم جدیدش یعنی والنسیا شد تا بارسا در دستیابی به جام حذفی اسپانیا ناکام بماند. چند هفته پیش بود که این دروازه بان هلندی اعلام کرد که قصد دارد تا در پایان فصل بارسلونا را ترک کند تا در تیمی دیگر نقش پررنگ تری را ایفا کند. پس از آن مشتریان زیادی به سراغ سیلسن آمدند و  در نهایت این باشگاه والنسیا بود که توانست این دروازه بان آینده دار را به خدمت بگیرد.

 تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که مبادله ای میان دو باشگاه بارسلونا و والنسیا انجام خواهد شد؛ نتو از والنسیا به بارسلونا خواهد رفت تا جایگزین سیلسن و دروازه بان جدید بارسا شود و به عنوان یار ذخیره ترشتگن دراین تیم به فعالیت بپردازد.

بدین ترتیب سیلسن اولین خرید والنسیا برای فصل بعد است. مشکلات مارسلینو سرمربی والنسیا با نتو باعث شد تا آنها به فکر مبادله نتو با سیلسن بیفتند و حالا این دروازه بان هلندی فصل آینده در درون دروازه والنسیا قرار خواهد گرفت. باشگاه والنسیا هم با انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی، خبر جذب سیلسن را با کلی تاخیر اعلام کرد. البته هنوز نام او به صورت رسمی به عنوان خرید جدید والنسیا اعلام نشده ولی صفحه والنسیا در شبکه های اجتماعی ویدیویی را درباره خرید او منتشر کرده و تمام رسانه های ورزشی اسپانیا هم خبر انتقال سیلسن به والنسیا را به صورت رسمی اعلام کرده اند.

سیلسن تمام طول روز سه شنبه را درشهر والنسیا بود و صبح سه شنبه تستهای پزشکی را پشت سرگذاشت و بعد از آن هم با مراجعه به دفتر باشگاه، قرارداد جدیدش را امضا کرد.

  

6363