کوتینیو : نیمار هنوز در گروه واتس‌اپ بارسا نیست

کوتینیو : نیمار هنوز در گروه واتس‌اپ بارسا نیست

سایت رسمی فوتبالی- فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا در کنفرانسی خبری در شهر پورتو آلگره با خبرنگاران به صحبت پرداخته. او و تیم ملی برزیل روز پنجشنبه در این شهر در مرحله یک چهارم پایانی کوپا آمه ریکا به مصاف پاراگوئه خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، کوتینیو اعلام کرده که در گروه واتس‌اپ بازیکنان بارسلونا، تولد لیونل مسی را به او تبریک گفته است و درعین حال تاکید کرد که نیمار هنوز عضو گروه بازیکنان بارسلونا در واتس‌اپ نیست و با او درمورد احتمال بازگشتش به تیم کاتالان صحبتی نکرده است.


کوتینیو دراین باره گفت:« ما بازیکنان بارسلونا، یک گروه واتس‌اپ داریم و در این گروه همه پیغام می فرستیم. هر زمان که تولد کسی باشد همه آنجا به او تبریک می گوییم و آنجا با هم درارتباط هستیم. برای من افتخار بزرگی است که کنار مسی بازی می کنم. در داخل زمین صحبتهایی رد و بدل می شود ولی خارج از زمین مسی فردی ساده و فروتن است که به من کمکهای زیادی کرده است.»

سوال بعدی درمورد آینده نیمار بود و از کوتینیو پرسیده شد که آیا نیمار در گروه واتس‌اپ بازیکنان بارسلونا هست یا نه. کوتینیو با خنده گفت:« نه. الان گروه کمی ساکت است و فقط وقتی تولد کسی باشد، کمی پیغام رد و بدل می شود؛ مثل الان که تولد مسی بود ولی نه.هنوز با نیمار دراین باره صحبتی نکردیم.»

6363