رونالدو: درمورد مسی چه می گویم؟ امیدوارم تا آخر عمر فوتبال بازی کند

رونالدو: درمورد مسی چه می گویم؟ امیدوارم تا آخر عمر فوتبال بازی کند

سایت رسمی فوتبالی- بازیهای مرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه ریکا به پایان رسید و حالا همه هواداران بی صبرانه منتظر برگزاری بازیهای یک چهارم پایانی هستند و خیلی هاامید دارند تا با صعود برزیل- آرژانتین به دورهای بالاتر، شاهد جدال این دوتیم باشند.

به گزارش فوتبالی، دراین میان رونالدو لوئیز نازاریو، ستاره اسبق فوتبال برزیل در صحبتهایی در مورد این رقابت گفته:« من فکر می کنم که رقابت میان برزیل و آرژانتین باعث بهتر شدن هر دو تیم شده است. این رقابت سالمی است. صحبتهای من فقط فوتبالی است و نه بحثی دیگر. من دوستان آرژانتینی زیادی دارم و بارها به آرژانتین رفته ام و خیلی از آرژانتینی ها برای تعطیلات به برزیل می آیند. ما اینجا آنها را برادران آرژانتینی مان می نامیم و ارتباط خوبی میان مردم دو کشور برقرار است.»


رونالدو بعد از آن درمورد لیونل مسی صحبت کرد و گفت:« قبل از هرچیز باید تولد مسی را تبریک بگویم؛ امیدوارم که 100 سال دیگر زنده باشد. دیگر چه می خواهم بگویم؟ امیدوارم که او در تمام طول عمرش فوتبال بازی کند. من فکر می کنم لئو بازیکنی است که باعث می شود مردم از فوتبال لذت ببرند. به نظرم مقایسه هایی که بین مسی و سایرین می شود، یک بی عدالتی محض است. زمانی که او در بارسلونا بازی می کند، هرروز با هم تیمی هایش تمرین می کند و شرایط آرامی را پشت سرمی گذارد و به بهترین نحو می تواند فوتبالش را پرورش دهد.اما بعید می دانم که تفاوت چندانی باشد. من مطمئنم که لئو می خواهد بهترین ها را به هموطنانش هدیه بدهد و به همین خاطر هم اینقدر فداکاری می کند. او درسن 32 سالگی می توانست از حضور در کوپا آمه ریکا سرباز بزند ولی او تعطیلات را کنار گذاشت تا بار دیگر با تیم ملی کشورش باشد و تلاش کند تا برای کشورش جامی را به دست بیاورد. چون آرژانتینی ها سالهاست به این جام نرسیده اند.»

چیا فوادی - Chia Foadi

6363