زرگر: در طول دوران داوری ام، قضاوت جنجالی نداشتم

زرگر: در طول دوران داوری ام، قضاوت جنجالی نداشتم

وب سایت رسمی فوتبالی-  داور بازنشسته فوتبال گفت: می خواستم در بهترین شرایط و در اوج با دنیای داوری خداحافظی کنم و با جرات می توانم بگویم در طول دوران داوری ام قضاوت جنجالی و پر اشتباه نداشتم.

به گزارش فوتبالی وبه نقل از ایرنا، حسین زرگر اظهار داشت: پس از مشورت با پیشکسوتان داوری و خانواده ام تصمیم بر این گرفتم از داوری فوتبال خداحافظی کنم.
وی افزود: شرایط سنی من به گونه‌ای بود که می‌توانستم هنوز به داوری ادامه بدهم اما پس از بررسی و فکر کردن به منظور ایجاد انگیزه برای جوان‌های داوری، تصمیم خود را برای خداحافظی عملی کردم.
داور بازنشسته فوتبال ایران خاطرنشان کرد: می‌خواستم در بهترین شرایط و در اوج با داوری خداحافظی کنم.
زرگر تصریح کرد: در سطح اول فوتبال ایران «لیگ برتر» و «جام حذفی» بیش از ۱۴۰ قضاوت انجام دادم و همواره سعی و تلاش من بر این بود که حقی از تیمی ضایع نشود و اگر در تمام سال‌هایی که قضاوت کردم، اشتباهی انجام دادم سهوی بوده و عذرخواهی می‌کنم.
وی تاکید کرد: با جرأت می‌توانم بگویم در طول دوران داوری ام قضاوت جنجالی و پر اشتباه نداشتم. بهترین خاطره‌ام سوت زدن در مسابقاتی است که در آرامش و با رضایت هر دو تیم به پایان رسید.
زرگر در پایان گفت: داوری همچون فوتبال ایران در حال پیشرفت است و ما داوران جوانی داریم که می‌توانند در آینده مسیر رشد و پیشرفت را به بهترین شکل ممکن طی کنند اما باید قبول کنیم امکانات داوری ما نسبت به تیم‌های باشگاهی، بازیکنان و داوران دنیا بسیار پایین است و حالا که از این حرفه خداحافظی کرده‌ام، امیدوارم بهای بیشتری به نسل جوان داده شود.
زرگر که دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزش و معاونت جوانان هلال احمر استان سمنان است، از سال ۸۵ وارد لیگ برتر شد و در مجموع ۱۴۰ بازی را قضاوت کرد.
زرگر در متن نامه خداحافظی اش نوشته است: خداحافظی همیشه تلخ و ناگوار است و جدایی از عشقی که تار و پود وجودت را در تصرف دارد، کار آسانی نیست ولی هم اکنون زمان آن رسیده است که از تمام هواداران و علاقمندان به رشته پرطرفدار و جذاب فوتبال و مردمی که همیشه مرا مورد لطف و عنایت خود قرار داده و در تمام سال‌های حضور در عرصه داوری حمایت کردند، خداحافظی کنم. 

7413