حسن زاده: پیشکسوتان برای موفقیت استقلال باید به استراماچونی کمک کنند

حسن زاده: پیشکسوتان برای موفقیت استقلال باید به استراماچونی کمک کنند

وب سایت رسمی فوتبالی- مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه آبی پوشان پایتخت تاکید کرد تمامی پیشکسوتان استقلال برای موفقیت این تیم در سه جامی که در فصل آینده پیش رو دارد، باید به آندره آ استراماچونی کمک کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، رضا حسن زاده اظهار داشت: استراماچونی در ایتالیا و تیم مطرح اینتر میلان مربیگری کرده و می‌تواند در استقلال روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد.

وی افزود: شاید بهتر بود تمرینات آماده سازی استقلال چند هفته زودتر شروع می‌شد اما هنوز وقت به اندازه کافی وجود دارد و استقلال می‌تواند پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به آمادگی کامل برسد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال بازیکنانی را برای لیگ نوزدهم به خدمت گرفته که فصل گذشته در تیم‌های خود عملکرد خوبی داشته اند اما آنها باید بدانند بازی کردن در استقلال دشوار است و مسئولیت زیادی بر روی دوش آنها خواهد بود.

حسن زاده تصریح کرد: انتظارات از استقلال برای فصل آینده زیاد است و با توجه به اینکه این تیم در چند سال اخیر موفق به کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر نشده است، همه توقع دارند به موفقیت رسیده و در سه جامی که پیش رو دارد مدعی باشد.

سرمربی امید استقلال تاکید کرد: استقلال برای قهرمانی در لیگ نوزدهم کار دشواری پیش رو دارد اما این مهم دور از دسترس نیست و به امید خدا با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی این رؤیای شیرین رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: امیدوارم در این روزها که استراماچونی به ایران آمده است همه پیشکسوتان استقلال از او حمایت کرده و کمک کنند تا وی در این تیم به موفقیت برسد.

7413