حسن‌زاده: باقیمانده آرای مسابقات لیگ برتر و جام حذفی تا آخر هفته صادر می ‌شود

حسن‌زاده: باقیمانده آرای مسابقات لیگ برتر و جام حذفی تا آخر هفته صادر می ‌شود

وب سایت رسمی فوتبالی- رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:‌ باقیمانده آرای مربوط به مسابقات حذفی و لیگ برتر فصل گذشته را تا آخر هفته صادر خواهیم کرد.

به گزارش فوتبالی،  اسماعیل حسن‌زاده در گفت وگو با بخش خبری شبکه ۳ سیما در مورد جلسه ارکان قضایی با رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ این جلسه روز گذشته برگزار شد و در مورد مسائل انضباطی و اخلاقی و تعیین سیاست‌های بازدارنده‌تر مطالبی بیان شد. بازخورد عملی این جلسه و جلسات آتی را در شروع جدید لیگ برتر خواهید دید. 

وی افزود: در این جلسه مهمترین بحث، بازدارندگی آرای قضایی بود و اینکه تنبیهات و اعمال مقررات سایر کشورها را هم درنظر بگیریم و حتی در لیگ‌های پایین‌تر هم که مسائل و مشکلات مالی وجود دارد، آرای ارکان قضایی به گونه‌ای باشد که بازدارندگی در آن بیشتر دیده شود، ضمن اینکه در مورد بخش‌هایی هم که مربوط به سکوها و تماشاگران است،‌ دستورالعمل‌هایی را به زودی صادر خواهیم کرد و در این مورد هم پیش از شروع فصل اطلاع‌رسانی می‌کنیم. 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد مقصران فینال جام حذفی و صدور  رأی در این مورد گفت:‌ بخشی از این پرونده در کمیته اخلاق پیگیری می‌شد، اما در مورد مسابقات هفته‌های بیست و نه و سی لیگ برتر و همچنین فینال جام حذفی و مسائلی که پیش آمده بود و همچنین تخریب خودروی برخی از اهالی رسانه، آرایی باقی مانده است که تا آخر هفته آنها را صادر می‌کنیم. 

7413