نژادفلاح: سفر مدیرعامل به ترکیه برای انتخاب مربی ناشایست است/ دوستان در باد قهرمانی خوابیدند

نژادفلاح: سفر مدیرعامل به ترکیه برای انتخاب مربی ناشایست است/ دوستان در باد قهرمانی خوابیدند

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس از سفر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این باشگاه به ترکیه برای عقد قرارداد با سرمربی جدید انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فارس، محمدحسین نژادفلاح مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری این تیم و سفری که به ترکیه داشتند درست بوده یا نه، گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و می‌بینیم که اعضای هیأت مدیره و مدیران بلندپایه این باشگاه برای انتخاب سرمربی کاملاً بدون استراتژی راهی ترکیه شدند و به نظرم این یک مسئله ناشایست است. خود من قرارداد برانکو را در استانبول بستم اما پیش از سفر به ترکیه چند جلسه با برانکو تلفنی صحبت کردم و روی تک تک بندهای قرارداد به توافق رسیدیم. دلیل سفر من به ترکیه به این خاطر بود که برانکو مشکل مالیاتی داشت و ما نمی‌خواستیم زمان را از دست بدهیم و به همین دلیل مجبور شدم به ترکیه بروم تا قرارداد او امضا شود.

نژادفلاح افزود: مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی در ابتدا باید یک استراتژی داشته باشند. ما دیدیم که آنها ابتدا به سراغ گزینه ایرانی رفتند اما به اصول مذاکره پایبند نبودند و به توافق هم نرسیدند. دوستان یا با اصول مذاکره آشنا نیستند و یا آن را رعایت نمی‌کنند. 

وی خاطرنشان کرد: خیلی بد است که مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه به کشور ثالث بروند و این اتفاق خوبی نیست باید مدیرعامل در باشگاه بنشیند و افراد مورد نظر به باشگاه بیایند تا با او مذاکره کنند. آقایان حتی زمان‌شناسی هم نکردند و در سایه قهرمانی خوابیدند.

7413