سکوت پرابهام پدر نیمار؛ شروع تلاشها برای ترک پاریس

سکوت پرابهام پدر نیمار؛ شروع تلاشها برای ترک پاریس

سایت رسمی فوتبالی- این روزها بازار گمانه زنی ها در مورد آینده نیمار در فوتبال باشگاهی داغ است. نشریه placar در یکی از گزارشهایش به این نکته اشاره کرده که پدر نیمار در هفته های اخیر از دید رسانه ها خودش را مخفی کرده است.

به گزارش فوتبالی، او در هفته های اخیر تنها یک گفتگوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی داشته تا از پسرش در مقابل اتهام تجاوز به یک مدل برزیل دفاع کند. اما شنیده می شود که او این روزها مشغول به کار است تا راه را برای جدایی نیماز از پاری سن ژرمن هموار کند.

پدر نیمار که معمولا در اکثر مواقع پسرش را همراهی می کند، زمانی که نیمار برای بازدید از اردوی تیم ملی برزیل به سائوپائولو رفته بود، همراه پسرش نرفت و این درحالی است که پدر او معمولا در این شرایط پسرش را تنها نمی گذارد؛ به ویژه آنکه تیته سرمربی برزیل ارتباط خیلی خوبی با نزدیکان نیمار دارد. پدر نیمار همچنین در روزهای اخیر مصاحبه ای انجام نداده و خود ستاره برزیلی هم با هیچ رسانه ای صحبت نکرده و از ابتدای ماه ژوئن تا به امروز هیچ نشانه ای حیاتی از نیمار و پدرش دیده نشده و این اتفاقی تصادفی به نظر نمی رسد.

اینطور به نظر می رسد که پدر نیمار این روزها مشغول انجام هماهنگی ها برای جدایی پسرش از پاری سن ژرمن است. هیچ کسی بهتر از او نمی داند که برای فسخ قرارداد نیمار با باشگاه پاریسی، راه سختی پیش روست. زمانی که آنها برای جدایی نیمار از بارسا برنامه ریزی می کردند، پروژه را از یک سال و نیم قبل از آن استارت زده بودند و مذاکرات با سران باشگاه پاریسی از آن زمان در ایبیزا و سائوپائولوی برزیل انجام می شد.

از زمانی که نیمار در باشگاه سانتوس درخشید و بحث انتقال او به فوتبال اروپا مطرح گردید، پدر نیمار هدایت و کنترل کارنامه ورزشی پسرش را در دست گرفت. او شرکتی خانوادگی به نام N%N تاسیس کرد که این شرکت مسئول حق پخش تصویر نیمار را عهده دار بود.

حالا و با جدی ترشدن بحث انتقال و بازگشت نیمار به بارسلونا، از این بازیکن برزیلی خواسته شده که از شکایتی که درسال 2017 علیه بارسا ترتیب داده بود،انصراف دهد و حاضر به کاهش رقم دستمزدش شده و علنا ازهواداران تیم کاتالان به خاطر ترک این تیم و پیوستن به پاری سن ژرمن عذرخواهی کند. اما برای این امر هم پدر نیمار باید دست به کار شود و مقدمات جدایی پسرش از پاری سن ژرمن را فراهم کند. اینکه سران باشگاه پاریسی نیمار را به یونایتد پیشنهاد کرده اند، بدین معناست که پرونده فروش او (حالا به بارسلونا و یا هر تیم دیگری) به جریان افتاده است و این نتیجه کارهای پدر نیماربه نظر می رسد.

چیا فوادی - Chia Foadi

6363