مهاجم اسبق رئال مادرید و همسرش در یوتیوب کلیپ می‌سازند

مهاجم اسبق رئال مادرید و همسرش در یوتیوب کلیپ می‌سازند

سایت رسمی فوتبالی - چیچاریتو بازیکن مکزیکی وستهام که همیشه در شبکه های اجتماعی خیلی فعال بوده حالا کارش را در شبکه اجتماعی یوتیوب آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، آقای گل تاریخ تیم ملی مکزیک ده روز بعد از تولد فرزندش "نواه" به همراه همسرش سارا کوهان، مدل استرالیایی و دو تن از دوستانش یعنی دیگو دریفوس و نیکولو دی زامبیاسی تصمیم گرفت که برای یوتیوب کلیپ بسازد. کانال او که "انسان های عریان" نام دارد قرار است که کلیپ هایی در مورد زندگی شخصی چیچاریتو و دوستانش را در اختیار مخاطبان قرار بدهد. 

بازیکن اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد قرار است که در این کلیپ ها به همراه همسرش نقش آفرینی کند. در توضیح افتتاح این کانال نوشته شده است:"می خواهیم نشان بدهیم که همه انسان های دنیا برای رسیدن به اهدافشان آزاد هستند. هیچ کس نباید روی تفکر دیگران تاثیری بگذارد. می خواهیم این را نشان بدهیم و امیدواریم که کاری کنیم تا دیگران از هویت اصلی خودشان لذت ببرند، ماسک های ریاکاری را بردارند و به زندگی لبخند  بزنند. خوشحالی محض زمانی به دست می آید که خودمان را بپذیریم."

اولین کلیپ کانال یوتیوب چیچاریتو و دوستانش دوشنبه منتشر شد. این کلیپ 35 دقیقه طول می کشد که تا کنون بیش از صد هزار بیننده داشته داشته است. تا کنون بیش از شانزده هزار نفر هم عضو کانال شده اند.