نکته مهم درباره گزینه پرسپولیس: چاچیچ مثل برانکو روانشناس نیست

نکته مهم درباره گزینه پرسپولیس: چاچیچ مثل برانکو روانشناس نیست

وبسایت رسمی فوتبالی – مدیران پرسپولیس در مذاکره با آنته چاچیچ حتما باید به یک نکته مهم توجه کنند.

به گزارش فوتبالی، هموطن برانکو در شرایطی تبدیل به گزینه اصلی مدیران پرسپولیس شده که بر خلاف برانکو، او در زمینه مسائل روحی روانی مربی چندان قدرتمندی نیست. اگر به صفحه ویکی پدیای آنته چاچیچ سر بزنید، در بخش مربوط به اخراج او از تیم ملی کرواسی با این موضوع روبرو خواهید شد. او که در مرحله انتخابی جام جهانی 2018، شروع فوق العاده ای داشت بعد از کسب یک امتیاز از سه مسابقه( دو شکست مقابل ایسلند و ترکیه و تساوی با فنلاند) متهم به این شد که نمی‎تواند بازیکنانش را به لحاظ روحی روانی آماده مسابقات کند( چاچیچ در این موضوع دقیقا در نقطه مقابل برانکو قرار دارد که در تهییج بازیکنانش موفق بوده و او را روانشناس قابلی می‎دانند)

دو سال قبل و در روزهایی که کرواسی نتایج خوبی با چاچیچ نگرفته بود، لوکا مودریچ در گفتگویی که در سایت index کرواسی منتشر شده به نکته مهمی اشاره کرد. اینکه تا قبل از بازی با ایسلند و ثبت اولین شکست کرواسی، اوضاع بسیار خوب بوده اما بعد از آن همه چیز تغییر کرد و اردوی تیم ملی کرواسی تحت تاثیر بحران قرار گرفته است.

در آن مقطع این شایعه هم در رسانه های کروات منتشر شد که او دیگر اعتباری بین شاگردانش ندارد و چهره مورد حمایت آنها و هواداران تیم ملی کرواسی نیست. اتفاقی که خلاف آن را درباره برانکو دیدیم و او نه تنها خط قرمز هواداران پرسپولیس محسوب می‎شد بلکه بازیکنان پرسپولیس هم کاملا به او ایمان داشتند.

مدیران پرسپولیس قطعا به خوبی از این مساله آگاه هستند که مسائل روحی روانی نقش مهمی در موفقیت فوتبالیستهای ایرانی دارد و باید در مذاکره با چاچیچ این فاکتور بسیار مهم را لحاظ کنند.

 

1984