مدافع سابق بارسا: زمان تصمیم گیری نیمار رسیده است

مدافع سابق بارسا: زمان تصمیم گیری نیمار رسیده است

سایت رسمی فوتبالی - جولیانو بلتی، مدافع سابق بارسلونا، معتقد است که زمان تصمیم گیری نیمار درباره آینده اش در پاری سن ژرمن و پیوستن به بارسلونا فرا رسیده است.

به گزارش فوتبالی، ستاره برزیلی دو فصل پیش از بارسلونا جدا شده و به پاریس رفت و گفته می شود که حالا قصد جدایی از قهرمان فرانسه را دارد. بارسلونا و رئال مادرید علاقه بسیاری به این بازیکن دارندد و بلتی که در فاصله سال های 2004 تا 2007 با پیراهن بارسا به میدان می رفت، معتقد است که این بازیکن باید قدم بعدی دوران حرفه ای خود را بردارد. مدافع سابق بارسا در این باره گفت: " حرف های زیادی درباره نیمار زده شده است. من چیز زیادی درباره این موضوع نمی دانم. حالا زمان تصمیم گیری او رسیده است. او باید کنار خانواده اش بسیار آرام باشد تا بتواند بهترین تصمیم را بگیرد. "

بلتی درباره انتخاب بین بازگشت نیمار به نیوکمپ و جذب آنتوان گریزمان نیز اظهار داشت: " من برزیلی هستم و تمام طول دوران حرفه ای خودم کنار بهترین بازیکنان برزیل از آن نسل مانند رونالدینیو، رونالدو، روبرتو کارلو و ریوالدو بازی کردم. بنابراین تصور کنید که من بیشتر از این موارد هستم و قطعا نیمار را انتخاب می کنم. "

1070