پایان دور گروهی کوپا با صعود اروگوئه و شیلی

پایان دور گروهی کوپا با صعود اروگوئه و شیلی

سایت رسمی فوتبالی - آخرین دور مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا بامداد امروز با برگزاری دو بازی به پایان رسید و اروگوئه موفق شد با پیروزی 1  - 0 برابر شیلی به همراه این تیم به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم شیلی و اروگوئه در آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت 3:30 صبح امروز به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی بسیار آرام و به دور از تنش دنبال شد و نیمه اول بدون گل زده برای هر دو تیم به پایان رسید. نیمه دوم نیز به آرامی پیگیر شد تا در دقایق پایانی بازی و در حالی که 8 دقیقه تا به اتمام رسیدن وقت قانونی بازی باقی مانده بود، تیم اروگوئه موفق شد با پاس گل جاناتان رودریگز و گلزنی ادینسیون کاوانی دروازه شیلی را باز کند. بدین ترتیب یاران سوارز با 7 امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی رقابت ها صعود کردند و شیلی نیز دوم شد تا در مرحله بعدی رو در روی شاگردان کارلوس کی‌روش قرار بگیرد.

در دیگر بازی این گروه که به صورت همزمان برگزار می شد، تیم ملی ژاپن برابر اکوادور قرار گرفت. تیم آسیایی این دوره رقابت های کوپا خیلی زود و در دقیقه 15 با گلزنی شویا ناکاجیما از حریف خود پیش افتاد. اما 20 دقیقه بود منا با گلزنی برای اکوادور این بازی را به تساوی کشاند. در نهایت نیمه دوم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید تا هر دو تیم از دور رقابت های کوپا حذف شوند.

1070