زامورانو: رئالی ها امسال، اشتباه پارسالشان را جبران کردند

زامورانو: رئالی ها امسال، اشتباه پارسالشان را جبران کردند

سایت رسمی فوتبالی – ایوان زامورانو مهاجم سابق رئال مادرید این روزها در برزیل به سر می برد و رقابتهای کوپا آمه ریکا را از نزدیک دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، این اسطوره شیلیایی دنیای فوتبال در گفتگو با خبرگزاری افه به بررسی شرایط فعلی رئال مادرید پرداخته و به فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی توصیه کرده تا کیلیان امباپه را برای این تیم به خدمت بگیرد.

این گزیده ای از صحبتهای زامورانو است:

*امباپه: به نظرم امباپه بازیکنی است که رئال برای رقم زدن تفاوتها به او نیاز دارد. اگر دست من بود، هرچه داشتم می دادم تا امباپه بتواند فصل آینده در رئال مادرید بازی کند.

*حضور زیدان روی نیمکت مربیگری رئال: زیدان درآستانه فصل جدید، تغییراتی رادیکال در رختکن تیم اعمال کرده است. به نظرم رئال به چنین تغییر رادیکالی نیاز داشت و لازم بود که زیدان به تیم بازگردد. با سه یا چهار خریدی که رئال انجام خواهد داد، این تیم می تواند دوباره برای فتح تمام جامها بجنگد.


*ناکامی های رئال: رئال مادرید نمی تواند یک سال دیگر را هم بدون فتح جامی به سر ببرد. 

*جدایی کریس رونالدو: سال پیش بازیکنی که هر فصل بین 50 تا 60 گل برای رئال می زد، این تیم را ترک کرد و رئالی ها هیچ بازیکنی را به عنوان جانشین او به خدمت نگرفتند. فکر می کنم امسال آنها متوجه اشتباهشان شدند و بازیکنان جدیدی را خریداری کردند: یوویچ، هازارد، رودریگو و مندی.. به نظرم ما تیم فوق العاده ای را برای رقابت شانه به شانه با هر تیمی شکل داده ایم.

6363