تیکدری: کمترین هدیه ما به زنوزی قهرمانی لیگ است

تیکدری: کمترین هدیه ما به زنوزی قهرمانی لیگ است

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال تراکتور گفت: به نظرم قهرمانی می‌تواند کمترین هدیه ما به آقای زنوزی و هواداران بیشمارمان باشد.

به گزارش فوتبالی تراکتور در فصل نقل‌و‌انتقالات توانسته مهدی تیکدری را به عنوان پدیده لیگ دسته یک جذب کند، نمایش این بازیکن سرعتی و تکنیکی در مس کرمان تا حدی خوب بود که چندین تیم لیگ برتری به دنبال جذب این بازیکن بودند که در نهایت تیکدری تصمیم گرفت فوتبالش را در باشگاه بزرگ تراکتور ادامه دهد.

این بازیکن در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور به سوال های مختلفی در زمینه انتخاب تراکتور، زندگی در تبریز، کار کردن با مصطفی دنیزلی و ... پاسخ داد که در ذیل می خوانید.

چی شد که تراکتور را انتخاب کردی؟ از این انتخابت راضی هستی؟

حضور شخص آقای زنوزی به عنوان مالک باشگاه، مهندس صادقیان مدیرعامل باشگاه ، وجود هواداران پرشور تراکتور و مردم خوب آذربایجان به عنوان حامیان اصلی تیم ملاک انتخاب من بود. دوست داشتم بازی در تراکتور را تجربه کنم و معتقدم پوشیدن پیراهن تراکتور افتخار بزرگی بوده که نصیب بنده شده و می‌خواهم توانایی‌های خود را نشان داده و دل مردم آذربایجان را شاد کنم.

زندگی در تبریز چطوری است؟

تبریز یکی از زیباترین شهرهای ایران است و قطعاً زندگی در این شهر لذت بخش است، مردم این شهر به شدت تراکتور را دوست دارند و در کوچه و خیابان لطفشان شامل حال من می‌‍شود.

کار کردن با آقای دنیزلی سخت است؟ 

تمرینات تیم زیر نظر آقای دنیزلی شروع شده و روز به روز وضعیت بازیکنان بهتر می‌شود. آقای دنیزلی مربی بزرگ و اثبات شده در سطح دنیاست که نیازی به تعریف و تمجید من ندارد.

هدف بازیکنان تراکتور برای فصل آینده ؟ 

می‌خواهم با پیراهن تراکتور استعدادهایم را به فوتبال ایران نشان داده و روز به روز پیشرفت کنم و همچنین هدف باشگاه و بازیکنان چیزی جز قهرمانی نیست، به نظرم قهرمانی می‌تواند کمترین هدیه ما به آقای زنوزی و هواداران بیشمارمان باشد.

نظرت راجع بازی کردن در حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) ؟

قطعا بازی کردن در حضور هواداران پرشور تراکتور انگیزه‌مان را بیشتر خواهد کرد و من برای رسیدن چنین روزی لحظه شماری می‌کنم، همچنین وجود هواداران باعث می‌شود که بازیکنان تا پای جان تلاش کنند.

7413