لائوتارو بالاتر از مسی و آگوئرو؛ برترین گلزن آرژانتین اسکالونی

لائوتارو بالاتر از مسی و آگوئرو؛ برترین گلزن آرژانتین اسکالونی

سایت رسمی فوتبالی- لائوتارو مارتینز بازیکن جوان تیم ملی فوتبال آرژانتین یکی از امیدهای این تیم در رقابتهای کوپا آمه ریکاست. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم جوان اینترمیلان سورپرایز ترکیب اصلی آرژآنتین، هواداران تیم کشورش را ناامید نمی کند و یکی از مهره های تاثیرگذار تیم لیونل اسکالونی به حساب می آید.

مارتینز گل اول تیمش در بازی با قطر در دور سوم مرحله گروهی کوپا آمه ریکا را به ثمر رساند و در برد 0-2 آرژانتین مقابل حریف آسیایی تاثیرگذار بود. مارتینز در زمان حضور لیونل اسکالونی روی نیمکت مربیگری آرژانتین، 5 گل در هفت بازی برای آلبی سلسته زده تا برترین گلزن آرژانتین زیرنظر اسکالونی باشد. 

از همین رو می توان عملکرد لائوتارو مارتینز در تیم ملی آرژانتین را فوق العاده دانست و آمار گلزنی او در تیم آرژانتین اسکالونی حتی از مسی هم بهتر است.

لائوتارو بعد از جدایی از راسینگ به اینترمیلان منتقل شد و بخش عمده ای از فصل را از روی نیمکت ذخیره ها دنبال کرد. لائوتارو بازیکن ذخیره ایکاردی در اینتر بود و اختلافات ایکاردی با اسپالتی باعث شد تا او فرصت بیشتری برای حضور درترکیب تیمش بیابد. لائوتارو در طول فصلی که گذشت در مجموع در35 بازی برای اینتر به میدان رفت و به 9 گل رسید و در بیست و شش حضور در سری آ، 6 گل زد.

لائوتارو مارتینز در صحبتهایی دراین رابطه گفته:« گلی که دراین بازی زدم، برایم فوق العاده بود. ما به برد نیاز داشتیم. در دقایق اول بازی اوضاع را خوب پیش می بردیم ولی درآن لحظات نتوانسته بودیم مشکل را حل کنیم، اما در نهایت به گل رسیدیم و از این بابت خوشحالم.»

برترین گلزنان تیم ملی آرژانتین از زمان حضور اسکالونی دراین تیم

*لائوتارو مارتینز: 5 گل

*لیونل مسی: 3 گل

*پریه را: 2 گل

*کورئا، دیبالا، آگوئرو ، ایکاردی، فونس موری، سروی، پزلا، جیو سیمئونه، پاوون، پیتی مارتینز: 1 گل 

6363