عجایبی که در آشفته بازار پرسپولیس رخ می دهد

عجایبی که در آشفته بازار پرسپولیس رخ می دهد

وب سایت رسمی فوتبالی- در شرایطی که پرسپولیس با حواشی زیادی مواجه شده و به فردی که این شرایط و حاشیه ها را کنترل کند بیش از پیش نیاز دارد مدیر روابط عمومی باشگاه غیبش زده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال همواره به دلیل داشتن هواداران فراوان و محبوبیت زیاد مستعد ورود به حاشیه هستند اما ماجراهایی که پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس برای این تیم به وجود آمد، سرخپوشان را در صدر پر حاشیه ترین تیم های لیگ برتر قرار داد.

عدم توانایی در حفظ برانکو و دستیاران، تاخیر در انتخاب سرمربی جدید، عدم جذب بازیکن، تجمع هواداران مقابل باشگاه، درگیری بین مدیرعامل و مشاور و خیلی از موضوعات دیگر موجب شد تا اوضاع قهرمان ایران آشفته تر از همیشه باشد.

از طرف دیگر خبرهایی که در مورد انتخاب جایگزینان برانکو ایوانکوویچ مطرح می شود، شرایط باشگاه را برای هواداران نگران کننده کرده است.

در این میان، مدیران پرسپولیس که آسان ترین راه را انتخاب کرده و تلفن های همراه خود را از دسترس خارج کرده اند. نکته جالب این است که در این آشفته بازار هیچ خبری از مدیر روابط عمومی باشگاه نیست.

پندار خمارلو که در پنج فصل گذشته به عنوان مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه پرسپولیس فعالیت کرده، پس از پایان فصل دیگر در باشگاه دیده نشده است.

اینکه مدیر روابط عمومی باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس در این اوضاع غیبش زده، اتفاق عجیبی است.

معمولاً کنترل حواشی، اعلام موضع رسمی از جمله وظایف ابتدایی یک مدیر روابط عمومی است اما تا اینجای کار هیچیک از این عوامل را در پرسپولیس شاهد نبودیم.

نکته جالب این است که نام این فرد در طول فصل در تمام پاداش‌ها قرار داشت و رقم قرارداد آنها هم بالا بود اما اینکه مدیر روابط عمومی در شرایط کنونی در کنار تیم نباشد را شاید نتوان توجیه کرد.

اگر این فرد از باشگاه اخراج شده چرا خبر اخراجش را اعلام نمی‌کنند تا فرد دیگری جایگزین وی شود و اگر هم خمارلو اخراج نشده چرا در این شرایط غیبت دارد؟ با این حال مسئولان پرسپولیس باید هر چه زودتر تکلیف این نهاد حساس را روشن کنند. البته شاید در شرایطی که در پرسپولیس هیچ چیز سر جای خود نیست، غیبت مدیر روابط عمومی هم عادی به نظر برسد.

7413