استقبال هواداران قاسم پاشا از مهاجم سابق استقلال

استقبال هواداران قاسم پاشا از مهاجم سابق استقلال

وبسایت رسمی فوتبالی – هواداران تیم قاسم پاشا از حضور مهاجم سابق استقلال در تیمشان استقبال کردهاند.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی قبل بود که اعلام شد مامهبابا تیام مهاجم اسبق استقلال، با باشگاه قاسم پاشای ترکیه قرارداد امضا کرده است.

نکته جالب درباره این اتفاق، استقبال هواداران قاسم پاشا از تیام بوده چرا که از دید آنها تیام میتواند جانشین خوبی برای امبایه دیاگنه باشد.

دیاگنه سنگالی که در حال حاضر بازیکن گالاتاسرای توپ میزند، آمار رویایی در قاسم پاشا داشته و در 36 بازی موفق شد 32 گل بزند و 4 پاس گل بدهد. به همین دلیل جدایی او از قاسم پاشا اصلا اتفاق خوبی برای هواداران این تیم نبود و همانطور که استقلالی ها بابت جدایی تیام افسوس خوردند، هواداران قاسم پاشا هم چنین احساسی درباره دیاگنه داشتند.

آنها با توجه به سنگالی بودن تیام امیدوارند که این بازیکن بتواند مثل دیاگنه، عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و به همین دلیل اکثر کامنتهای هواداران تیم جدید تیام درباره این مهاجم مثبت بوده است. آنها امیدوارند او دیاگنه جدید تیمشان باشد و بتواند خاطره امبایه را برایشان زنده کند البته تعدادی از هواداران قاسم پاشا هم به این نکته اشاره کردند که در صورت درخشش تیام در تیمشان، احتمالا او هم مثل دیاگنه راهی گالاتاسرای خواهد شد.


1984