توجیه عجیب مسی: زمین‌ها بسیار بد و بازی روی آنها سخت است!

توجیه عجیب مسی: زمین‌ها بسیار بد و بازی روی آنها سخت است!

سایت رسمی فوتبالی - لیونل مسی که در بازی های اخیر آرژانتین چندان درخشان نبوده و موقعیت های خوبی را نیز از دست داده، معتقد است که چمن ورزشگاه‌های برزیل بد و بازی روی آنها کار سختی است. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در بازی شب گذشته برابر قطر نیز یک موقعیت خوب به دست آورد اما نتوانست توپ را به درستی شوت و به گل تبدیل کند. این اتفاق باعث شد تا بار دیگر انتقاداتی از این بازیکن و نحوه عملکردش در تیم ملی آرژانتین مطرح شود. مسی از شرایط ورزشگاه پورتو در دیدار برابر قطر راضی نبود اما مدعی شد که ورزشگاه های بازی های قبلی آرژانتین که بلوهوریزنته و سالوادور بودند نیز شرایط مشابهی داشتند. او پس از بازی گفت: " همه زمین هایی که ما در آنها به میدان رفتیم، بد بودند. توپ بیش از حد می پرد و به کنترل اضافی برای متوقف کردن آن نیاز است. بازی در چنین شرایطی کار دشواری است. "

لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، نیز پس از پیروزی برابر قطر از شرایط زمین انتقاد کرد و این بار اولی نبود که این اتفاق رخ می داد. اسکالونی گفت: " مردم از من انتقاد می کنند که چرا به وضعیت زمین ها اشاره کرده ام و فکر می کنند من به دنبال توجیه هستم اما در چنین زمین هایی نمی توان بازی کرد. "

1070