پنج مقصد احتمالی دنی آلوز

پنج مقصد احتمالی دنی آلوز

سایت رسمی فوتبالی - دنی آلوز مدافع برزیلی اعلام کرد که در سن 36 سالگی از پاریسن ژرمن جدا خواهد شد چرا که دوست دارد در تیمی بازی کند که شانس حضور در جام جهانی 2022 را داشته باشد. حالا فرانس فوتبال به پنج مقصد احتمالی وی اشاره کرده است:

بارسلونا: اولین گزینه بازگشت به بارسلونا است. این بازیکن دوست دارد که به تیمی که در آن موقفیت های زیادی کسب کرده برگردد و دسته برزیلی ها را در کنار کوتینیو، آرتور، مالکوم و شاید نیمار تکمیل کند.

منچسترسیتی: باشگاه انگلیسی دو سال پیش او را می خواست. اگر به سیتی برود ذخیره کایل واکر خواهد بود. گواردیولا قبلا با این بازیکن در لیگ انگلیس کار کرده است. 

اینتر: تیم ایتالیایی امسال به لیگ قهرمانان برمی گردد و آلوز می تواند در این تیم خودی نشان بدهد. کونته علاقه زیادی به سیستم پنج دفاع دارد و در این سیستم آلوس می تواند پیستون راست باشد. 

بورسیا دورتموند: آلوز در کارنامه اش قهرمانی لیگ های آلمان و انگلیس را کم دارد و حضور در دورتموند می تواند به او این شانس را بدهد که فاتح بوندسلیگا شود.

چین: آخرین گزینه او می تواند لیگ چین باشد. مقصدی که از نظر مالی برایش گزینه ای رویایی باشد هر چند که قطعا شانس حضور در جام جهانی را از دست خواهد داد.