فاتح تریم در پرسپولیس؟ تکذیب می‎شود

فاتح تریم در پرسپولیس؟ تکذیب می‎شود

وبسایت رسمی فوتبالی – فاتح تریم گزینه سرمربیگری پرسپولیس نیست.

به گزارش فوتبالی، طی ساعات گذشته یکی از کانال‎های تلگرامی نزدیک به باشگاه پرسپولیس مدعی شد سفر ایرج عرب و دو عضو هیات مدیره باشگاه به ترکیه به منظور مذاکره با فاتح تریم سرشناس است. مربی ترکیه‎ای که افتخارات نسبتا زیادی در کارنامه مربیگری او ثبت شده.

اما خبر مذاکره پرسپولیس با فاتح تریم در حالی رسانه‎ای شده که تریم در حال حاضر هدایت باشگاه گالاتاسرای ترکیه را به عهده دارد و بعید است برنامه ای برای جدایی از این باشگاه داشته باشد.

به نوشته سایت fanatic ترکیه، تریم به تازگی از تعطیلاتش در بدروم برگشته و قرار است در جلسه ای با مدیران باشگاه، برنامه‎اش برای فصل جدید و انتظاراتی که از باشگاه دارد را به آنها ارائه دهد. تریم فصل گذشته موفق شد با گالاتاسرای قهرمان سوپرلیگ ترکیه شود و طبیعتا مدیران گالاتاسرای هم دوست ندارند او را از دست بدهند. 

درباره تریم بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که او یکی از گزینه‎های باشگاه استقلال بعد از قطع همکاری با علیرضا منصوریان بود اما درخواست 4 میلیون یورویی او از استقلال باعث شد حضور این مربی در ایران منتفی شود و طبیعتا پرسپولیس هم توان پرداخت چنین رقمی را به او نخواهد داشت.

1984