تمایل سپاهان به جذب مهاجم نیجریه‌ای ذوب‌آهن/ نژادمهدی فردا قراردادش را تمدید می‌کند

تمایل سپاهان به جذب مهاجم نیجریه‌ای ذوب‌آهن/ نژادمهدی فردا قراردادش را تمدید می‌کند

وبسایت رسمی فوتبالی- شنیده می‌شود باشگاه سپاهان اصفهان تمایل دارد مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با هدایت علیرضا منصوریان کارش را در لیگ هجدهم با رتبه ششم به پایان رساند. در این مدت که تمرینات این تیم تعطیل بود مسئولان باشگاه با بازیکنان مدنظر کادرفنی تمدید قرارداد کردند و یک بازیکن جدید هم جذب کردند.

در این میان کادرفنی ذوبی‌ها در نظر دارد تا برای آماده‌سازی بهتر این تیم، اردویی را در کشور ترکیه برگزار کند. البته هنوز برگزاری این اردو قطعی نیست و باید به تایید مدیران برسد.

خبر دیگر از ذوب‌آهن، محمد نژادمهدی بازیکن این تیم که قراردادش با باشگاه به پایان رسیده برای تمدید قرارداد با مسئولان به توافق اولیه دست پیدا کرده است. در این راستا شنیده می‌شود این بازیکن فردا (سه‌شنبه) به باشگاه می‌رود تا مذاکرات نهایی خود را انجام دهد و به احتمال خیلی زیاد قراردادش را تمدید کند.

همچنین خبر دیگر اینکه، کریستین اوساگوآنا مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن که دیگر قراردادی با این باشگاه ندارد در حال مذاکره با مدیران برای تمدید قراردادش است. گفتنی است که پیشنهاد مالی این مهاجم به مسئولان ذوب‌آهن از نظر مالی سنگین بوده و همین آنها را برای تمدید با او مردد کرده است. این در حالی است که نظر کادرفنی و مدیران روی حفظ اوساگوآنا است.

همه اینها در شرایطی است که این بازیکن پیشنهادات خوبی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس مثل قطر دریافت کرده و مذاکراتی هم با باشگاه الکویت داشته است. البته ۲ تیم داخلی هم خواهان به خدمت گیری اوساگوآنا شده‌اند که شنیده می‌شود یکی از آنها باشگاه سپاهان است. سپاهانی‌ها که قصد تقویت خط حمله خود را دارند صحبت‌هایی با باشگاه کلوب بروژ برای جذب کاوه رضایی انجام داده‌اند، اما به نظر می‌رسد در عین حال پیشنهاد خود را برای اوساگوآنا فرستاده‌اند تا در صورت امکان وی را هم جذب کنند.

خبر دیگر از ذوب‌آهن اینکه، اولویت علیرضا منصوریان در نقل‌وانتقالات حفظ بازیکنان فصل گذشته و بعد جذب بازیکن جدید است. در این میان مدیران باشگاه با بسیاری از بازیکنان فصل گذشته تمدید کردند و تنها یکی، دو نفر از آنها باقی مانده‌اند. این در حالی است که شنیده می‌شود با توجه به قیمت‌های بالای بازیکنان در بازار نقل‌وانتقالات، ممکن است ذوبی‌ها دیگر خریدی انجام ندهند و با بازیکنان فعلی تیم را راهی مسابقات کنند.

9697