روایت داریوش یزدانی از رئیس جدید فدراسیون فوتبال بلژیک

روایت داریوش یزدانی از رئیس جدید فدراسیون فوتبال بلژیک

وبسایت رسمی فوتبالی – رئیس جدید فدراسیون فوتبال بلژیک، تجربه خوبی در زمینه مدیریت ورزشی دارد.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان انتخاب مهدی بیات مدیر باشگاه شارلوا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک هستید. اتفاقی که باعث شد تحقیق درباره بیات تبدیل به یکی از سوژه‎های جذاب رسانه‎ها شود.

یکی از بهترین کسانی که می تواند درباره رئیس جدید فدراسیون فوتبال بلژیک صحبت کند، داریوش یزدانی است. بازیکن اسبق تیم ملی، سابقه بازی در شارلوا را دارد و بیات را به خوبی می‎شناسد. یزدانی صحبتهایش با سایت فوتبالی را با توضیح درباره خانواده بیات شروع می‎‌کند:" نادر بیات به عنوان پدر مهدی و عباس به عنوان عموی او تاجران بزرگی بوده‎اند و یکی از حوزه‎های کاری آنها داشتن فروشگاه زنجیره‎ای در انگلیس بوده است. عباس به عنوان مالک اصلی باشگاه شارلوا، یک سال به عنوان مدیر برتر دنیا در حوزه صنعت انتخاب شده است. درباره نادر بیات هم باید به این نکته اشاره کنم که او یکبار در فرانسه، شکست مالی بدی را تجربه کرد اما دوباره از اول استارت زد و به جاهای بزرگ رسید"

یزدانی با این مقدمه سراغ سوژه اصلی صحبتهایمان می‎رود:" مهدی بیات این شانس را داشته که با 2 مدیر قوی از نزدیک زندگی کرده و به لحاظ تجربی چیزهای زیادی را از آنها یاد گرفته. زمانی که من شارلوا بودم، مهدی دستیار مدیر ورزش وقت باشگاه بود. آن زمان فردی ایتالیایی به نام گالیانی مدیر ورزشی باشگاه بود که سابقه خوبی در زمینه مدیریت ورزشی داشت و مهدی توانست از تجارب او به خوبی استفاده کند. مهدی جدا از آنکه تجربه خوبی در زمینه مدیریت ورزش دارد،در دانشگاه در رشته بیزینس تحصیل کرده و به نظرم می تواند در پست جدیدش هم آدم موفقی باشد"

1984