احمدزاده و تکذیب شایعات: در فهرست برانکو هم بودم، با بشار هم مشکلی ندارم

احمدزاده و تکذیب شایعات: در فهرست برانکو هم بودم، با بشار هم مشکلی ندارم

وبسایت رسمی فوتبالی – خرید جدید قرمزها شایعه عدم حضورش در لیست برانکو را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، فرشاد احمدزاده در شرایطی به پرسپولیس برگشته که شایعه شده بود این بازیکن جایی در فهرست نفرات مدنظر برانکو برای فصل آینده نداشته و به همین دلیل در زمانی که برانکو هنوز از پرسپولیس جدا نشده بود، توافق احمدزاده و قرمزها نهایی شد منتهی به محض قطعی شدن جدایی مربی کروات، او دوباره به پرسپولیس برگشت تا این شایعه طرفداران بیشتری پیدا کند.

احمدزاده البته چنین چیزی را قبول ندارد. او در بخشی از مصاحبه اش با ایران ورزشی درباره این مساله گفته:" من با برانکو صحبت‌هایی انجام دادم و در فهرست او بودم. برانکو گفت منتظر باش تا تکلیف من مشخص شود و بعد با باشگاه مذاکره کن. من هم منتظر ماندم اما متأسفانه برانکو جدا شد و نتوانستم باز هم بازی زیر نظر او را تجربه کنم."

شایعه دیگری که احمدزاده تکذیب کرده شرط او برای باشگاه بوده. اینکه پرسپولیس یا جای اوست یا بشار رسن:" من و بشار هم‌پستی نیستیم که بخواهم برای باشگاه شرط بگذارم. من وینگر هستم و بشار هافبک بازیساز. اینها چه ربطی به هم دارد؟ این شایعه‌ها را می‌سازند تا فکر هواداران را منحرف کنند. من همیشه با بشار رابطه خوبی داشتم و خوشحال می‌شوم که همه بمانند تا پرسپولیس قدرتمند شود."

1984