چیرو منتقد چاچیچ/ بلاژویچ: او فاقد کاریزمای لازم است!

چیرو منتقد چاچیچ/ بلاژویچ: او فاقد کاریزمای لازم است!

وب سایت رسمی فوتبالی- میروسلاو بلاژویچ که سابقه هدایت تیم ملی ایران و سومی در جام جهانی با تیم ملی کرواسی را برعهده دارد یکی از منتقدان عملکرد چاچیچ بوده است. 

به گزارش فوتبالی، میروسلاو بلاژوویچ یکی از منتقدان عملکرد آنته چاچیچ در کرواسی بوده و در چند مصاحبه مختلف این انتقادات را مطرح کرده است. 

"چیرو" پس از صعود کرواسی از مرحله گروهی در یورو 2016 بالاتر از اسپانیا، در اظهار نظری اعتقاد داشت کرواسی با ستارگانی که دارد می‌تواند قهرمان این جام بشود. البته اگر چاچیچ بگذارد!

میروسلاو بلاژویچ در مورد شانس قهرمانی کرواسی در یورو 2016 گفت:" با این نسلی که هم اکنون برای کرواسی بازی می کنند می توان به موفقیت های زیادی دست یافت. مودریچ، راکیتیچ، پریشیچ، مانژوکیچ، کورلوکا و... بازیکنان فوق العاده ای هستند که همه در کنار هم تیم بی نظیری از کرواسی ساخته اند.
معتقدم اگر چاچیچ(سرمربی وقت کرواسی) مانع نشود، کرواسی می تواند حتی قهرمان یورو شود. بازیکنان فعلی کرواسی هم اکنون برای بهترین تیم های دنیا بازی می کنند و با پتانسیلی که دارند می توانند کرواسی را به موفقیت برسانند."

همچنین در مسابقات مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2018، عملکرد چاچیچ مورد انتقاد چیرو بوده است. او پس از پیروزی کرواسی مقابل فنلاند به اسپورت نیوز اعلام کرد:" در چنین بازی هایی مهم سه امتیاز است که بدست آمد. چاچیچ باید قدم به قدم جلو برود و امتیاز ها را جمع کند. امروز تیم عملکرد چشم‌نوازی نداشت اما غیبت ستاره ها هم در این موضوع بی تاثیر نبود. من فکر می‌کنم چاچیچ باید در اعتماد به برخی بازیکنانش تجدید نظر کند. اسم نمی‌برم اما برخی بازیکنان که او انتخاب کرده است در حد تیم ملی کرواسی نیستند." 

بلاژوویچ در بخش دیگری از این مصاحبه می‌گوید:" در زمان من در تیم ملی کرواسی جو دوستانه ای حاکم بود و اعضای تیم مثل خانواده بودند. این هنر است. کاریزما، اعتبار به همراه می‌آورد. اما چاچیچ فاقد این ویژگی است. او نمی‌تواند به ستاره های تیم بگوید وقتی با من صحبت می‌کنید صدایتان را بلند نکنید! "

گفتنی است چاچیچ پیش از شروع جام جهانی 2018 روسیه، جایگاهش را به دالیچ بخشید تا وی بتواند بهترین عملکرد تاریخ کرواسی در این رقابت ها را کسب کند و نایب قهرمان شود.

آنته چاچیچ اصلی ترین گزینه هدایت پرسپولیس در فصل آتی است. 

7413