گزارش: علی دایی، کارگردان طنز کلاس پرولایسنس!/ خوش گذرانی آقای گل در روزهای بیکاری

گزارش: علی دایی، کارگردان طنز کلاس پرولایسنس!/ خوش گذرانی آقای گل در روزهای بیکاری

وب سایت رسمی فوتبالی- علی دایی این روزها خارج از گود مربیگری به دنبال اخد مدرک پرو لایسنس است. فردی که شایعه محرومیتش را نه تایید و نه تکذیب می‌کند و سیاست سکوت را در پیش گرفته است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، روز گذشته با مجوز فدراسیون فوتبال خبرنگاران برای تهیه مطلب و گزارش بر سر کلاس‌های مربیگری پیشرفته حاضر شدند تا از این تمرین پرستاره دیدن کنند. وقتی از اولین در آهنی آکادمی ملی المپیک رد شدیم اولین ماشین مدل بالایی که جلو هتل پارک بود و خود نمایی می‌کرد، بی ام دبلیو 730 هفت رنگ بود. با دیدن این ماشین متوجه شدیم که علی دایی بالاخره بعد از یک روز غیبت در دومین روز خود را به کلاس مربیگری رسانده تا زیر نظر مدرس ای اف سی دوران خارج از گود خود را اینگونه پشت سر بگذارد. 

با نظر حراست آکادمی ملی المپیک هیچ فردی اجازه حضور در لابی هتل را پیدا نمی‌کرد و همه در کنار زمین چمن منتظر خروج ستاره‌ها و شروع رسمی کلاس بودیم. همه آمدند؛ علیرضا منصوریان، مهدی تارتار، فراز کمالوند، مجتبی حسینی و ... همه در کنار هم آن فاصله کوتاه را طی کردند و وارد زمین شدند. اما باز هم خبری از علی دایی نبود. تا پس از گذشت 3،4 دقیقه آقای گل جهان با لباس یک دست بنفش از در هتل خارج شد و با روی خوش سلام و احوال پرسی با همه انجام داد. او وقتی با سوال خبرنگاران در خصوص شایعه محرومیتش از حضور در فوتبال رو به رو شد، تنها یک پاسخ داد: فعلا مصاحبه نمی‌کنم و حرفی ندارم که بزنم. 

او با ورود به زمین چمن به سمت باقی نفرات رفت و برای ثبت عکس دسته جمعی در صف آخر ایستاد و نگین این عکس لقب گرفت. بعد از این عکس همه کنار زمین آمدند و علی دایی و علیرضا منصوریان کنار هم قرار گرفتند تا به سخنان محصص گوش کنند. بعد از اینکه سخنان او تمام شد دسته‌ای از افراد حاضر در تمرین از جمله منصوریان، دایی، عبدالله ویسی، مجتبی حسینی در گوشه‌ای از زمین بر روی نیمکت قرار گرفتند و نظم تمرین را تا حدی به هم ریختند. در این میان برخی از مربیان نیز با یکدیگر کری فراوان خواندند و با کاشتن توپ، پرچم کنار زمین را مورد هدف قرار دادند که این ماراتن شادی زیادی به فضا بخشید. 

در حالی که باقی نفرات کنار محصص و مدرس سنگاپوری قرار داشتند و نکات فنی را گوش می‌کردند، نادر دست نشان با صدای بلند گفت: آقایونی که در لیگ برتر و تیم ملی مربیگری کرده‌‎اید؛ چرا از ما جدا هستید؟ لطفا بیایید در کنار هم گوش کنیم. همین باعث شد تا علی دایی به شوخی غرولندی به دست نشان داشته باشد و بگوید آقا نادر این چه کاری است انجام می‌دهید؟ در نهایت همه آمدند و در این میان برخی از نفرات کنار علی دایی به ثبت عکس یادگاری پرداختند. 

علی دایی که حالا هیچ تیمی در لیگ برتر ندارد، با روحیه بالایی میان همبازی‌های سابق خود آمده و سرحال کارش را دنبال می‌کند. مثل زمانی که اکبر میثاقیان برای توضیح برخی از تاکتیک‌ها توسط مدرس انتخاب شد، هدف سوژه دایی قرار گرفت و همین باعث شد تا شوخی آقای گل جهان با این مربی خنده حضار را به همراه داشته باشد. بعد از این نیز سوت پایان مرحله تئوری کلاس به صدا درآمد و همه برای صرف عصرانه به محوطه لابی بازگشتند. دایی در بازگشت نیز در حالی که با باقی نفرات کلاس به شوخی و خنده پرداخت به هیچ کدام از سوالات خبرنگاران جواب نداد در عین حال شوخی جالبی با یکی از خبرنگاران انجام داد تا اینگونه با روحیه عالی به اولین روز حضورش در کلاس مربیگری پایان دهد.

7413