رضاوند: برای استقلالی شدن دنبال پول نیستم؛ مشکل کوچکی وجود دارد

رضاوند: برای استقلالی شدن دنبال پول نیستم؛  مشکل کوچکی وجود دارد

وبسایت رسمی فوتبالی-  بازیکن اسبق تیم فوتبال سایپا گفت: بحث من با استقلال مالی نیست و برای حضور در این تیم به دنبال پول نیستم.

به گزارش فوتبالی، آرش رضاوند اظهار داشت: هنوز برای انتخاب تیم آینده ام تصمیم قطعی نگرفته ام اما به زودی تکلیفم مشخص خواهد شد.
وی افزود: با باشگاه استقلال مذاکراتی داشته و این مذاکرات همچنان ادامه دارد اما باید بگویم بحث من با این تیم مالی نیست و هیچ وقت درباره مسائل مالی با استقلال حرف نمی زنم و برای استقلالی شدن دنبال پول نیستم.
بازیکن اسبق تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: من در لیگ هجدهم روزهای خوبی را با سایپا پشت سر گذاشتم و امیدوارم با ادامه روند خوبم در لیگ نوزدهم به آنچه در فوتبال می خواهم و دنبالش هستم برسم.


رضاوند تصریح کرد: در روند مذاکرات من با باشگاه استقلال مشکل کوچکی وجود دارد که به طور حتم این مشکل ظرف روزهای آینده برطرف خواهد شد.


وی تاکید کرد: شایعه ای به راه افتاده است مبنی بر اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده برای مذاکره و عقد قرارداد نباید به همراه مدیربرنامه هایم مراجعه کنم و من نیز این موضوع را قبول نکرده ام.


رضاوند در پایان گفت: هدف من این است در لیگ نوزدهم آن قدر با تیم جدیدم عملکرد خوبی داشته تا به تیم ملی دعوت شده و یکی از بازیکنان مورد نظر مارک ویلموتس باشم.


آرش رضاوند متولد ۱۳ مهر ۱۳۷۲ تهران است. او سابقه بازی در تیم‌های پایه‌ای استقلال را در کارنامه اش دارد.


رضاوند فصل گذشته با پیراهن سایپا نمایش‌های خوبی را در لیگ برتر به نمایش گذاشت.

9697