واکنش فرشاد احمدزاده در اینستاگرام به بازگشتش به پرسپولیس

واکنش فرشاد احمدزاده در اینستاگرام به بازگشتش به پرسپولیس

وب سایت رسمی فوتبالی- وینگر جدید پرسپولیس در مورد بازگشت به این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، فرشاد احمدزاده، وینگر جدید پرسپولیس که به تازگی به این تیم بازگشت در صفحه شخصی خودش متن زیر را منتشر کرد:

«حضور دوباره‌ام در پرسپولیس را بازگشت نمی‌خوانم. این فقط یک دوری کوتاه بود که به پایان رسید و من دوباره در جایی نفس می‌کشم که به آن تعلق دارم و اگر هواداران اجازه بدهند خودم را متعلق به آن می‌دانم.

اگر پرسپولیس بازی کرده باشید و اگر فضای ورزشگاه شهید کاظمی و تمرینات دوشادوش با ستارگان نامدار این تیم را تجربه کرده باشید، به سختی می‌توانید در یک تیم باشگاهی دیگر بدون احساس حسرت و نگاه به گذشته همراه با دلتنگی آن را ادامه دهید. این تجربه‌ایست که من در یکسال گذشته در لهستان داشتم اگرچه باشگاهی که در آن به میدان می‌رفتم همه چیز مساعد پیشرفت و حتی ادامه کار بود. می خواهم بدون تعارفات معمول تاکید کنم رفتن از پرسپولیس به منزله شانسی بود که از دستم رفته بود و این چیزی بود که شاید من در زمان ترک تیم آن را حس نمی‌کردم. یک سال باتجربه تر به مجموعه پرافتخار پرسپولیس برمی‌گردم به امید آنکه دوشادوش هواداران بتوانیم روزهای خوش را در ایران و آسیا دوباره تکرار کنیم. من دلتنگ اولین تمرین، اولین مسابقه و دلتنگ پیراهنی هستم که اسمم را پشت آن نوشته باشد. با اجازه شما فرشاد احمدزاده دوباره پرسپولیس شد و به امید جشن قهرمانی در کنار تک تک شما بامعرفت‌های دوست داشتنی»

7655