حمیداوی توضیح می‎‏دهد: یحیی چگونه در مشهد ماندنی شد؟

حمیداوی توضیح می‎‏دهد: یحیی چگونه در مشهد ماندنی شد؟

وبسایت رسمی فوتبالی – مالک باشگاه شهر خودرو درباره 24 ساعت حساس این تیم توضیحات جالبی داد.

به گزارش فوتبالی، دیروز روز بسیار مهمی برای شهر خودرو و همچنین پرسپولیس بود چرا که علیرغم مخالفت فرهاد حمیداوی مالک باشگاه مشهدی با جدایی یحیی گل محمدی و حضور او در پرسپولیس، ایرج عرب و طرفداران پرسپولیس امیدوار بودند که رضایت مالک پدیده شهر خودرو را جلب کنند و حتی گفته شد که یحیی علیرغم بازگشت به مشهد، به دنبال راضی کردن حمیداوی است منتهی دیروز بعد از ظهر بود که اعلام شد علیرغم مذاکره حضوری عرب با مالک باشگاه پدیده، یحیی در مشهد ماندنی شده است. حمیداوی درباره این موضوع به سایت فوتبالی می گوید:" خدا به دل هواداران تیم نگاه کرد. واقعیت این است که دوست داشتم به پرسپولیس کمک کنم اما چون ما هم در آسیا حضور داریم، نگران بودیم که در صورت جدایی یحیی نتوانیم آنطور که لازم است از آبروی خراسان و فوتبال ایران دفاع کنیم" حمیداوی که دیروز صبح میزبان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود، درباره جلسه با عرب توضیح جالبی دارد:" آقای عرب مدعی بودند که هیچ صحبتی با یحیی نداشته‎اند و به من گفتند که می خواهیم از شما رضایت بگیریم که سراغ گل‎محمدی برویم. جواب من هم که از مدتها قبل مشخص بود. به مدیرعامل پرسپولیس گفتم اگر اجازه دهم یحیی از پدیده جدا شود، آن وقت در مشهد با چالشی مواجه می شوم که شما بعد از جدایی برانکو به آن برخورد کرده‎اید"

اگر چه گل‎محمدی در پدیده مانده اما این نظریه وجود دارد که چون دل یحیی با پرسپولیس است، او مثل سابق دل و دماغ کار کردن در مشهد را نخواهد داشت و این موضوع می تواند روی عملکرد او در پدیده تاثیر منفی بگذارد. نکته ای که حمیداوی آن را قبول ندارد:" قبل از جلسه با مدیرعامل پرسپولیس با یحیی صحبت کردم. به او گفتم اگر دل تو پیش پرسپولیس است من مشکلی با رفتن تو نخواهم داشت اما گفت که دل من پیش پدیده است و تصمیم گیری را به من واگذار کرد. من هم به او گفتم که الان زمان مناسبی برای رفتن به پرسپولیس نیست چون سایه برانکو روی سر پرسپولیس سنگینی می‎کند و او هم حرف مرا قبول کرد"

از مالک پدیده شهر خودرو درباره این پرسیدیم که دیروز شایعه شده بود او به جدایی یحیی رضایت داده و حتی با مربیانی نظیر جواد نکونام هم مذاکره کرده. پاسخ حمیداوی را بخوانید:" خدای من شاهد است که با هیچ مربی‎ای صحبت نکردم. چون اسم نکونام را آوردید باید بگویم که بیش از 20 سال است که با او صحبتی نداشته ام و بعد از آنکه سال 72 با او هم تیمی بودم، شاید فقط یک 5 دقیقه نکونام را دیده باشم که آن هم مربوط به سالها قبل است. من اگر هم قصد مذاکره با مربی‎ای داشتم قطعا سراغ تیمهای خوزستانی نمی‎رفتم چون خوزستان استان من است"

آخرین سوال ما از حمیداوی درباره احتمال قهرمانی پدیده در فصل جدید است. او می گوید:" خواسته و هدف باشگاه کسب یک جام در فصل جدید است که امیدواریم به آن برسیم"

1984