آغاز مذاکرات با کاررا برای جانشینی برانکو

آغاز مذاکرات با کاررا برای جانشینی برانکو

وب سایت رسمی فوتبالی- باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با مربی پیشین تیم‌های فوتبال یوونتوس و تیم ملی ایتالیا آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، منتفی شدن حصور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس باعث شد مدیران این تیم به سراغ گزینه‌‌های خارجی بروند. در یکی دو روز اخیر مربیان خارجی زیادی از جمله مانولو خیمنس (سرمربی پیشین سویا)، روجریو میکال (سرمربی پیشین تیم المپیک برزیل) الکس نوری، اسکوچیچ، والتر زنگا، دی‌بیاجی و ماسیمو کاررا که دستیار کونته در تیم ملی ایتالیا و یوونتوس بوده به باشگاه پرسپولیس معرفی شدند و در نهایت اعضای هیئت مدیره این باشگاه به کاررا رسیدند تا مذاکرات خود را با وی آغاز کنند.

نکته قابل توجه اینکه بعد از مطرح شدن نام کاررا به عنوان یکی از کاندیدا‌های سرمربیگری پرسپولیس، برخی از هواداران به صفحه اجتماعی وی رفته و درباره ایران اطلاعات اشتباهی به او داده‌اند تا این مربی ایتالیایی برای حضور در فوتبال ایران دچار تردید شود. دقیقا همان اتفاقی که در ماجرای استراماچونی رخ داد برای کاررا هم اتفاق افتاد و برخی افراد همسر این مربی ایتالیایی را تهدید و با الفاظ بدی او و خانواده‌اش را مورد خطاب قرار دادند. با این حال قرار است مذاکرات مسئولان باشگاه با کاررا امروز شکل جدی‌تری به خود بگیرد تا در صورت توافق او تا آخر هفته راهی ایران شود.

کاررا بعد از اینکه از کونته در تیم ملی ایتالیا و یوونتوس جدا شد به مدت 3 فصل سرمربی تیم اسپارتا پراگ چک بود و موفق شد این تیم را قهرمان این کشور کند. در سوی مقابل الکس نوری گزینه دیگر پرسپولیسی‌ها به جز وردربرمن توفیق دیگری نداشته و عدم تجربه کافی و موفقیت این مربی ایرانی الاصل، سبب شده هیئت مدیره پرسپولیس به دنبال حضور کاررا باشد. در حال حاضر این مربی ایتالیایی جدی‌ترین گزینه جایگزینی برانکو است.

7655